Toon posts:

[DosBox] Trage animaties binnen spel *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dit spel onder dosbox (Versie 0.61) (windows 2000) speel dan gaat dit vreselijk traag. De animaties blokken als de tering. Bovendien is de muis vreselijk schokkerig. Ik weet niet waar dit aan ligt, want op de site staat dat dit spel ondersteund is:

http://dosbox.sourceforge....php?showID=1243&letter=I

Ik weet dat dosbox nogal wat vraagt van je pc maar denk niet dat het hier aan ligt (ik heb een XP 2800). Bovendien werken andere spellen wel naar behoren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al contact opgenomen met de makers van DosBox? Dit is lastig in te schatten voor ons wat er fout gaat :)

"I have no mouth and I must scream" problemen onder dosbox > [DosBox] Trage animaties binnen spel *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 25 april 2004 @ 18:46:
Heb je al contact opgenomen met de makers van DosBox? Dit is lastig in te schatten voor ons wat er fout gaat :)
Nee kan ze niet bereiken namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 19:23 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 07:40

White Dust

PlaneScape: Torment

Op de fora van dosBOX kun je sowieso reageren: http://vogons.zetafleet.com/index.php?c=7

Maar goed, heb je de cycles in de 'dosbox.conf' file wel goed gesteld, probeer die eens zo rond de 13000 te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 25 april 2004 @ 19:31:
Maar goed, heb je de cycles in de 'dosbox.conf' file wel goed gesteld, probeer die eens zo rond de 13000 te zetten.
Ja hij werkt nu wel! Ik had al een beetje zitten klooien in die config file maar nog niet bij cpu cycles. Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Ik heb dit spel nu bijna uitgespeeld, maar nu alle 5 karakters uitgespeeld zijn (lees:verdwenen zijn bij de rock) weet ik niet hoe ik nu de eind-scenes moet spelen..? Ze zijn er wel volgens de walkthough..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 23:00 ]

Pagina: 1