Toon posts:

[Win98+IE6/SP1] MSVCRT.DLL fout bij flash sites

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb internet Explorer 6+sp1 gedownload en geinstaleerd maar als ik steeds bij een flash site kom dan geeft hij een ongeldige bewerking met het bestand MSVCRT.DLL en dan nog een keer kerneld.ddl en dat gebeurd om en om
ik heb het opnieuw geinstaleerd maar dat hielp niet! het repaieren was ook nutteloos.

Mijn os is win98Se

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 18:01 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Mischien Flash opnieuw installeren? Of anders IE opnieuw installeren?
ik heb het opnieuw geinstaleerd maar dat hielp niet
Wat heb je opnieuw geinstalleerd dan ?

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer! ik zou graag flash willen downloaden maar ja die site is op flash gebaseerd ;(

• UTM

UTM

Je kan ook gewoon een Flash Player download hoor, heus wel via google te vinden:
Volgens mij moet deze lukken ;)
Bezoek anders eens een site die Flash nodig heeft (such as: www.top40.nl) hier kan je eventueel (als je geen flash hebt of als die niet werkt) IE automatisch flash laten installen
Levert mischien ook wat op :)

[ Voor 91% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 18:14 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Deze melding heb ik eerder gezien. Het had bij mij betrekking op het feit dat ik een applicatie gemaakt had in Visual Studio (C++) en die applicatie op een andere pc ging testen. Aangezien de taal niet overeen kwam kreeg ik deze fout.

Het zou dus best kunnen dat de fout bij de ontwikkelaar van de pagina ligt. Heb je deze fout bij alle Flash pagina's of alleen bij een enkele?

• UTM

UTM

Dr. Malsain schreef op 25 april 2004 @ 18:15:
Het zou dus best kunnen dat de fout bij de ontwikkelaar van de pagina ligt. Heb je deze fout bij alle Flash pagina's of alleen bij een enkele?
maar als ik steeds bij een flash site kom dan geeft hij een ongeldige bewerking met het bestand MSVCRT.DLL en dan nog een keer kerneld.ddl
;)

[ Voor 24% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 18:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij alle sites ook bij de top40 maar net op de flash site geweest en er stond instal complete! ging weer naar een site nu een completen vast loper!

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 18:17:
bij alle sites ook bij de top40 maar net op de flash site geweest en er stond instal complete! ging weer naar een site nu een completen vast loper!
Mmm, dat zit er toch iets flink verkeerd. Probeer eens met bv "Mozilla Firefox" zulke pagina's te openen. Kijk dan wat er gebeurd, als dan weer het zelfde probleem zich voordoet weet je dat het tenminste niet aan IE ligt

• UTM

UTM

Na even googlen kom ik hierop:
Filedescription: Microsoft (R) C Runtime Library, v. 6.00.8397.0
Als ik zoek op "msvcrt.dll"
Het zou dus kunnen dat iets dit bestand verwijderd/beschadigd heeft. Mischien het opnieuw installeren van dit bestand een oplossing geeft. Site:
Het kan dus goed een conflict zijn met Visual Studio (C++) zoals Dr. Malsain al aangeeft
Microsoft heeft er ook een artikel aan besteed:
Microsoft

[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 18:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig staat die nog me pc. Maar ik wil het ook onder xp proberen maar er is een probleem ik had een grote probleem met win 98 met spelletjes zie mij topic:
[rml][ 98] Toepassingsfout na overklokken *[/rml]
ik heb alles geprobeerd maar niks help dus een 98 opnieuw erop gedaan nog steeds het zelfde probleem dus nog een keer gedaan maar nu een format dus alle gegevens foetsie! dus ook boot.ini als iemand het weet hoe je dat ook kan fixen bedanked!

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 18:25:
Gelukkig staat die nog me pc. Maar ik wil het ook onder xp proberen maar er is een probleem ik had een grote probleem met win 98 met spelletjes zie mij topic:
[rml][ 98] Toepassingsfout na overklokken *[/rml]
ik heb alles geprobeerd maar niks help dus een 98 opnieuw erop gedaan nog steeds het zelfde probleem dus nog een keer gedaan maar nu een format dus alle gegevens foetsie! dus ook boot.ini als iemand het weet hoe je dat ook kan fixen bedanked!
Hoort deze reply niet hier: [rml][ 98] Toepassingsfout na overklokken *[/rml]
Ik zou anders niet weten wat je bedoelt :o

[ Voor 6% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 18:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is me gelukt om alles in een keer te fixen van af mozilla flash gedownload en gelijk in de map explorer en mozilaa gedaan en nu werkt alles perfecto!

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 18:30:
het is me gelukt om alles in een keer te fixen van af mozilla flash gedownload en gelijk in de map explorer en mozilaa gedaan en nu werkt alles perfecto!
Wat mozilla allemaal niet kan doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Zeg dat wel. nou me andere probleem oplossen ik heb eindelijk me direct-versnelling aandeparaat gekregen! nu die vervelende crashes nog verhelpen! :9

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens maar het is na een opstart beurt gewist zo te zien heb ik die van internet explorer nodig en als ik mozilla gebruik krijg ik alleen de file die mozilla,firefox ondersteund maar niet die van internet explorer! zou iemand een direct link willen doorgeven van flash die internet explorer ondersteund!

• UTM

UTM

In dit topic staan een aantal linkjes daarvoor hoor ;). Verder heeft google zat, zoek maar op: Flash Download. Check ook eens:

Na even googlen kom ik hierop:
Filedescription: Microsoft (R) C Runtime Library, v. 6.00.8397.0
Als ik zoek op "msvcrt.dll"
Het zou dus kunnen dat iets dit bestand verwijderd/beschadigd heeft. Mischien het opnieuw installeren van dit bestand een oplossing geeft. Site:
Het kan dus goed een conflict zijn met Visual Studio (C++) zoals Dr. Malsain al aangeeft
Microsoft heeft er ook een artikel aan besteed:
Microsoft

[ Voor 6% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn bestand is niet kapot en het heeft geen conclift met een andere bestand!
maar ik heb niks aan die linkjes want als ik mozilla gebruik dan krijg ik support voor mozilla en niet explorer en als ik met explorer naar de site van flsah ga dan crasht hij.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je een hele frisse instal maakt met explorer en dan bedoel ik ook echt fris!
Pagina: 1