Toon posts:

[outlook 2k3] automatisch ontvangen/regematig checken mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb outlook 2003 zo ingesteld dat hij elke minuut checkt of ik mail heb maar nu krijg ik ook elke minuut dit schermpje in beeld Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/m.linden6/progress.jpg
dit schermpje kan ik alleen maar laten verdwijnen als ik bij de send/recieve opties
disable scheduled send/recieve aanvink, maar dan checkt hij ook geen mail meer om de zoveel tijd.
is er een manier dat outlook wel om de zoveel tijd of gewoon altijd mail checkt zonder dat ik dit progress scherm krijg?
ik heb hier al op het forum over gezocht maar dat had geen resultaat

Verwijderd

UUUh, linksboven staat een vinkje (op je eigen plaatje), Don't show this dialog box........

Als je die uitvinkt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 17:40 ]

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Bij mij komt die scherm niet, die zit gewoon achter outlook. Mischien kan je ergens bij options aanvinken/uitvinken bv de optie "Always on Top" en zie de Reply van Firefly84 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 17:41 ]

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Je hebt de optie linksbovenaan al aangevinkt. Klik nu ook eens op de punaise rechtsonderaan.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:56

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 17:39:
UUUh, linksboven staat een vinkje (op je eigen plaatje), Don't show this dialog box........
Als je die uitvinkt?
offtopic:
Ehm, als je het vinkje weghaalt krijg je "Show this dialogbox" en dat wil de TS nou net niet :*)

En als je Outlook2003 minimaliseerd naar je taakbalk?

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 25-04-2004 17:42 ]

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
alles wat jullie zeggen heeft niet geholpen.. kan ook geen always on top optie

edit: daarom wil ik dat ook, omdat ik outlook in me taakbalk wil hebben. maar dan krijg je dat nog erg irritant

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 17:48 ]

Pagina: 1