wat nodig: ISDN -> ADSL

Pagina: 1
Acties:

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Topicstarter
Sinds een dag heb ik nu ISDN ipv een 56K modem, leuk, maar wat heb ik nodig om van die redelijk rappe ISDN een zeer vlotte ADSL verbinding te maken?

De monteur van KPN wist natuurlijk van niks, en de KPN mailen... :z

(M'n postcode is trouwens positief bevonden op de Mxstream check)

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

Gewoon vanuit dezelfde Mxstream pagina ADSL aanvragen bij de door jou gewenste provider.
Komt bijna vanzelf goed.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Topicstarter
Ja, maar waarom moet een nieuwe Mxstreamer 600,- dokken voor installatiekosten als ik met ISDN zonder problemen kan oversteken?

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 23:20

Crusader

Arc Nature

600 piek? Hoe kom je daar nou bij?
Tot 31 december is het sowieso helft van de prijs en neem je het doe-het-zelf pakket, dan ben je niet meer dan 162,50 pietermannen kwijt voor het ADSL geintje met USB modem en niet meer dan 212,50 guldens voor ADSL met Ethernetmodem. Je betaalt dus geen aansluitkosten, maar de hardware die je geleverd krijgt en tevens jouw eigendom is.
Snel beslissen dus.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 12:34 schreef BertV het volgende:
Ja, maar waarom moet een nieuwe Mxstreamer 600,- dokken voor installatiekosten als ik met ISDN zonder problemen kan oversteken?
Hoe bedoel je dat je zonder problemen kan oversteken? Volgens mij moet er net zoveel worden aangepast met ISDN als met Analoog. Dus data en spraak moeten worden gescheiden.

En inderdaad zoals hierboven genoemd kan je je voor 31 december opgegeven en dan kost het niet zoveel aansluitkosten.
Pagina: 1