Toon posts:

SmartMedia 256MB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb dus een redelijk oude Creative Nomad IIc speler. Hierin bevindt zich een geheugenslot voor SmartMedia kaartjes. Momenteel zit er een 128 mb kaartje in, maar dit vind ik gewoon niet genoeg. Ik heb geen zin om een nieuwe speler te kopen, want ik ben tevreden met me huidige speler.
Ik zoek dus eigenlijk een geheugenuitbreiding, maar 128mb vind ik ook niet genoeg..

Op internet las ik al een tijdje geleden dit bericht, uit 2001. Ik weet het, de kans is groot dat het een hoax is or whatever.

Zover ik weet bestaat het kaartje nog niet. :( Weten jullie misschien meer informatie?

Verwijderd

Ik ben zo ook nog nergens tegengekomen, alle grote merken hebben ze nog niet.

Helaas is smartmedia ook aan het uitsterven. Mp3 spelers hebben genoeg intern, en voor de camera's nemen XD en SD het grotendeels over van wat vroeger Smartmedia was. Iets zegt mij dus dat de ontwikkeling van dat geheugen helemaal stil is gezet

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik ben bang dat dit kaartje (nog) niet bestaat... ik kan het in ieder geval niet vinden in de pricewatch. http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/303 en google levert alleen maar hits op voor compactflash. Ik ben bang dat dit er dus niet zal komen

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 16:44

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Nee het bestaat niet, en als het bestond dan zou het niet werken omdat bij SmartMedia het apparaat de geheugencontroller in zich heeft, als je meer geheugen wilt gebuiken zul je dus eerst een firmware upgrade moeten doen, die ook weet niet bestaat.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.