kprobe en g04's

Pagina: 1
Acties:

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-03 09:47
ik snap er niks van, heerlijke resultaten in kprobe (eerst een nachtmerrie met steeds andere firmwares proberen tot er eindelijk een goed doet) PI average van 3 en PO van totaal onder de 500 waarbij hoogste PO 4 en hoogste PI 10 ofzo en dan toch nog schokjes op dvd speler xbox en ps2, zijn er andere programmas die t beter doen? Nero cd/dvdspeed zegt soms ook dat t perfect is en dan is t dat absoluut niet en soms juist dat t heeeelemaal verneukt is terwijl het in praktijk erg meevalt.

Iemand anders soortgelijke ervaringen/advies?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:54

The Third Man

The Third Jellyfish

Wel vreemd, want G04 zijn een van de beste die je kunt krijgen... Gebruik je + of -? En welke brander heb je eigenlijk (en firmware)?

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Lekkere Kwal schreef op 25 april 2004 @ 17:21:
Wel vreemd, want G04 zijn een van de beste die je kunt krijgen... Gebruik je + of -? En welke brander heb je eigenlijk (en firmware)?
G04 is troep de laatste tijd. Er is heel veel B, C, D, E en zelfs F-kwaliteit aan G04's op de markt :'(

webOS all the way!

• TWeaKLeGeND
liteon 451@851 g0h printable g04 zijn genuine ritek branded en die horen niet b/c/d/e/f grade te zijn, maar ik krijg nu dus hele acceptabele PI/PO waardes maar toch geen mooie lijn in cd/dvd speed en nogsteeds schokken :-(

• TWeaKLeGeND
nog erger > ik krijg nu mooi lijntje in speed test mooie kprobe waarden maar NOGSTEEDS schokjes in zowel xbox als stand alone (standalone > film, xbox> filmpjes uit spel schokt en sloom laden *philips drive*)

EDIT een 4 speed brandje blijkt stukken beter dan een 2 speed brandje trouwens, is mijn brander naar de :S:S

(oh en alle andere firmwares gaven near-to unreadable schijfies + hoooge kprobe waarden)

[ Voor 36% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-05-2004 13:12 ]