ken iemand het merk digicam

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• PIELEPOYE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
ik ben op zoek naar info over het merk digicam mijn ouders hebben zo een camera gekocht van een kennis (8> maar ik kan niks er over vinden op het net heb al googled misschien er over heen gelezen sorry daar voor dan.
het gaat om een 3.2 megapixel model waar van ze zeggen dat ie 6.6 megapix haalt door het om te turnen staat een mooi woord |:( voor maar dat weet ik niet meer

als iemand ook zo camera van dat merk heeft graag een beetje info en een site graag en of het een bekend merk is onder een andere naam

alvast bedankt :)

We bring the light and Sound to the party. www.mm-licht-geluid.nl

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 18:38

samo

yo/wassup

post misschien eens een foto ervan? (een spiegel ken wonderen doen)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18

shameblaster

BB4E^Cons

Idd, aan het model kan je het al zien wel merk het is ;)

Cons:::BB4E

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 15:35
Dat mooie woord is waarschijnlijk interpolatie.

Fuji doet dat zowieso, van andere merken weet ik het niet. De Finepix S5000 bijvoorbeeld.

iRacing Profiel

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Trust PowerC@m 950 ZOOM deze misschien

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• PIELEPOYE
inderdaad handig een foto ben het aan het regelen komt zo een foto

en inderdaad dat mooie woord is interpolatie

picture is onderweg :Y)

• PIELEPOYE
hoe krijg je een foto tussen je topic heb nou wel foto van camera krijg hem er alleen niet tussen hij is 282kb

8)7

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Op ftp zetten, mail mij anders de foto sjoerdpeeters (at) hotmail (dot) com
Dan host ik um wel ff voor je

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
tussen [ img ] en [ /img ] tags?

edit... oke, laat maar

Enne, wat is het merk nou eigenlijk?

[ Voor 16% gewijzigd door dreamscape op 25-04-2004 17:44 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

[img]url van afbeelding[/img]

[img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

[img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img]
spuit ELF

Dat niemand even opmerkt dat digitale camera afgekort digicam is. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2004 18:03 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

PIELEPOYE schreef op 25 april 2004 @ 17:42:
hoe krijg je een foto tussen je topic heb nou wel foto van camera krijg hem er alleen niet tussen hij is 282kb

8)7
Resizen?

Op een andere webruimte zetten en hier een tumb neerknallen. Foto maken op een lagere resolutie, be creative

oooh, stond er al

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 17:45 . Reden: beetje laat ]

• Fludizz
  • Niet online
Aiptek maakt ook gebruik van interpolatie om 2.2Mpix cameras als 3.2 mpix te kunnen verkopen. Er zijn meer merken die dat doen dan je lief is :/

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

kwas ff aan het eten vandaar dat de pic ietsje later kwam maar hier is ie:
Kben aan het uploaden

edit

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/shameblaster/Scannen0001.GIF

sry vor layout

[ Voor 94% gewijzigd door shameblaster op 25-04-2004 18:19 ]

Verwijderd

Gokje: Fuji F700

Ehh, niet dus...........

PS, hoop niet dat je ouders daar veel voor betaald hebben.........

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 18:25 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

PIELEPOYE

Wat staat er vor tekst op de bovenkant van de cam...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-02 15:37

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hij lijkt heel veel op de Trust Powercam 950, het uiterlijk verschilt een klein beetje, maar de specs zijn ook vrijwel gelijk.

Afbeeldingslocatie: http://download.trustreseller.com/_images/products/large/13790-1.jpg

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Gevonden:

http://expansion.areapc.com/DIGICAM__ES3310_130435_p.html 108 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.areainteractiva.com/images/imagesG/es3310_2.jpg

/me Toch nog even een edit.

TS: Als je ook zelf even had gezocht op het typenummer wat bovenop de camera staat had je hem in no time gevonden.

[ Voor 63% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2004 19:43 ]

ARME AOW’er

• PIELEPOYE
thanks voor de vele reacties _/-\o_ het is inderdaad de thrust lijkt er zeker op helaas zijn mijn ouders opgelicht :( omdatdie voor 110 eurie er is en hun 150 hebben gedokt en de geheugen kaart is te duur weliswaar maar 8 euro maar toch

die gene heeft nou een probleemk met mij :(

als er nog byzonder heden zijn dan horen jullie het wel

de groeten uit spijkcity }:O

• Tjark
  • Laatst online: 06-02 16:37

Tjark

DON'T PANIC

hehe, als je je genaaid voelt door 110 euro, dan moet je maar niet hier kijken. :o

*insert signature here

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

TjarkVerhoeven schreef op 25 april 2004 @ 19:09:
hehe, als je je genaaid voelt door 110 euro, dan moet je maar niet hier kijken. :o
:o :D

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

bent over boy... and take it like a man....... :+

Maar waarom kopen je ouders ook een digicam zonder hun z'n (een tweakerd zelfs) te raadplegen? En fijne vriend is dat... Maar ja wellicht handelde hij ook ten goed trouw?

Hoe goede vriend is het eigenlijk.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
PIELEPOYE schreef op 25 april 2004 @ 19:05:
die gene heeft nou een probleemk met mij :(
Waarom? Ik mag ook wel een zak drop aanbieden voor 100 euro, als er dan iemand zo gek is om het ervoor te geven, is dat mijn fout niet. Je ouders hebben dus verzuimt research te doen alvorens voor de koop over te gaan (en verzuimt jou fatsoenlijk Nederlands te leren), en daardoor zijn ze nu te duur uit.

Verwijderd

sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 19:39:
Waarom? Ik mag ook wel een zak drop aanbieden voor 100 euro, als er dan iemand zo gek is om het ervoor te geven, is dat mijn fout niet. Je ouders hebben dus verzuimt research te doen alvorens voor de koop over te gaan (en verzuimt jou fatsoenlijk Nederlands te leren), en daardoor zijn ze nu te duur uit.
Dat het 'eigen schuld' is, heb je volledig gelijk in. Echter dat is geen argument om te zeggen dat 'de dader' geheel vrijuit gaat.

Als ik m'n fiets niet op slot op het station van amsterdam een week laat staan (alsof dat uberhaupt zou kunnen), ben ik natuurlijk een enorm domme lul. Dat wil niet zeggen dat de dief diegene is die iets fout doet, of dat ik dan geen recht zou hebben boos te zijn op de dief.

Dus: als een kennis jou willens en wetens veel meer geld voor iets laat betalen dan het waard is, ben jij weliswaar de domme figuur die geen onderzoek gedaan heeft, maar heb je wel degelijk het recht boos op iemand te zijn. Al helemaal als het 'een kennis' is.

Clou in bovenste zin is echter wel 'willens en wetens'. Misschien heeft die kennis zelf er ook wel veel te veel voor betaald?

//edit
overigens, voor Pielepoye: het is 'kent iemand het merk', niet 'ken iemand het merk'.

//edit2
sorry vool mijl splaak geblek ik tikte dat per ongeluk ook fout omdat ik staat te bellen dus niet oordelen.
nofi, maar op GoT wordt een beetje spelling wel gewaardeerd.. (niet dat ik foutloos ben, integendeel). Echter zeggen 'ja ik was aan het bellen, dus niet zeiken over spelfouten' slaat nergens op. Neem dan iets meer tijd voor je post.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 19:52 ]

• PIELEPOYE
sorry vool mijl splaak geblek ik tikte dat per ongeluk ook fout omdat ik staat te bellen dus niet oordelen.
maar die kennis kennen wij ook al jaren en die heeft hem zelfs van een politieagent notabene dus dat zijn ook al oplichters

zeer jammer hun balen ook maar ja life goes on en de volgende keer laten ze mij inderdaad eerst goed kijken

als bedankt voor alle hulp

pielie

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-02 14:00
Cyberpope schreef op 25 april 2004 @ 19:36:
bent over boy... and take it like a man....... :+
:X

het is btw kent ipv ken iemand het merk digicam

• sdomburg
Drogredenatie; foute vergelijking. Je vergelijkt iets legaals als het aanbieden van goederen voor een door de verkoper vastgestelde prijs met diefstal.

Op Pielepoye zal ik maar niet meer ingaan :X

[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 25-04-2004 19:52 ]

Verwijderd

sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 19:52:
[...]

Drogredenatie; foute vergelijking. Je vergelijkt iets legaals als het aanbieden van goederen voor een door de verkoper vastgestelde prijs met diefstal.

Op Pielepoye zal ik maar niet meer ingaan :X
Aargh nu doe je het weer :P..

Je neemt het voorbeeld te letterlijk, gaat op alle slakken zout leggen. Probeer mijn bedoeling te doorgronden, ook al schrijf ik het zo fout op.

Ik bedoel: Ja als jij iemand zo gek kunt krijgen dat hij jou 100 euro voor een engels dropje betaald, is die persoon een sukkel. Maar dat neemt niet weg dat jij ook fout bezig bent.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 19:54:
[...]
Ik bedoel: Ja als jij iemand zo gek kunt krijgen dat hij jou 100 euro voor een engels dropje betaald, is die persoon een sukkel. Maar dat neemt niet weg dat jij ook fout bezig bent.
Voor jou ben ik misschien fout bezig, voor de wet niet.

Verder haal ik jouw redenatie onderuit, dat heeft niets te maken met slakken, zout of een combinatie daarvan.

[ Voor 24% gewijzigd door sdomburg op 25-04-2004 19:59 ]

Verwijderd

sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 19:56:
Voor jou ben ik misschien fout bezig, voor de wet niet.
Dat betwijfel ik. Er bestaat ook nog zoiets als flessentrekkerij..
Verder haal ik jouw redenatie onderuit, dat heeft niets te maken met slakken, zout of een combinatie daarvan.
Nee dat deed je niet.. je haalde het voorbeeld onderuit, niet de redenatie. Ik probeerde mijn redenatie te staven met een (slecht) voorbeeld, en je wees me op het slecht zijn van het voorbeeld, niet op het slecht zijn van de redenatie.

//edit
overigens hadden we het hier niet over de wet. De TS geeft aan dat de verkopende partij een probleem met HEM heeft, en jij vond dat niet juist..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 20:13 ]

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
PIELEPOYE schreef op 25 april 2004 @ 19:48:

maar die kennis kennen wij ook al jaren en die heeft hem zelfs van een politieagent notabene dus dat zijn ook al oplichters

zeer jammer hun balen ook maar ja life goes on en de volgende keer laten ze mij inderdaad eerst goed kijken

als bedankt voor alle hulp

pielie
Zeker van de vrachtwagen gevallen, zeer verdacht een agent die handeld in camera's.
Riekt echt naar oplichting.

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

• sdomburg
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 20:12:
[...]

Dat betwijfel ik. Er bestaat ook nog zoiets als flessentrekkerij..
fles·sen·trek·ke·rij (de ~ (v.))
1 oplichterij
Dit heeft niets met oplichting te maken; de verkoper heeft niet gezegd dat het om een 100 MP variant gaat ofzo?
tstrik schreef op 25 april 2004 @ 20:33:
[...]

Zeker van de vrachtwagen gevallen, zeer verdacht een agent die handeld in camera's.
Riekt echt naar oplichting.
Anders ga je ergens anders je vooroordelen uitten, alsjeblieft zeg :/

[ Voor 30% gewijzigd door sdomburg op 25-04-2004 20:42 ]

Verwijderd

sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 20:41:
Dit heeft niets met oplichting te maken; de verkoper heeft niet gezegd dat het om een 100 MP variant gaat ofzo?
Dat hoeft hij ook niet te zeggen. De waarde van een product geeft ook een soort van kwaliteitsindex, min of meer.

Als ik jou een digicam verkoop voor EUR 500 die eigenlijk EUR 100 waard is, dan kun je zeggen dat de koper op basis van het aankoopbedrag bepaalde kwaliteiten mag verwachten. Het product wat jij hem verkoopt voldoet niet aan deze verwachtingen, is van een lagere kwaliteit. En ook dat is flessentrekkerij.

Nogmaals: de discussie ging niet over de wet, de discussie ging er om dat TS boos was op de verkopende partij, en jij dat onterecht vond. Als jouw argument is dat je pas boos op iemand mag zijn als hij iets onrechtmatigs heeft gedaan, dan verschillen we daarover gewoon van mening. IMO mag je ook boos zijn op iemand die niet perse de wet overtreden heeft.

Verwijderd

sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 19:39:
[...]

Waarom? Ik mag ook wel een zak drop aanbieden voor 100 euro, a. Als er dan iemand zo gek is om het ervoor te geven, is dat mijn fout niet. Je ouders hebben dus verzuimtd research te doen alvorens voor de koop over te gaan (en verzuimtd jou fatsoenlijk Nederlands te leren), en daardoor zijn ze nu te duur uit.
Jij hebt wel lef om zijn nederlands aan te vallen. Kennelijk hebben jouw ouders zich ook met andere dingen bezig gehouden dan het jou te leren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 23:51 ]

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 17:49
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 23:50:
[...]

Jij hebt wel lef om zijn nederlands aan te vallen. Kennelijk hebben jouw ouders zich ook met andere dingen bezig gehouden dan het jou te leren.
Die d's heb je helemaal gelijk in, de leestekens is onnodige mierenneukerij en bovendien niet eens correct ;)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Kindertjes kindertjes.....

ARME AOW’er

• MartijnA3
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 19:46:
[...]Dus: als een kennis jou willens en wetens veel meer geld voor iets laat betalen dan het waard is, ben jij weliswaar de domme figuur die geen onderzoek gedaan heeft, maar heb je wel degelijk het recht boos op iemand te zijn. Al helemaal als het 'een kennis' is.
Wie bepaalt de waarde van een 2de hands product? Weet jij wat de originele aanschafprijs was?

Ik heb 2 jaar geleden een Canon Powershot A40 gekocht voor €550. Stel, ik bied die camera nu te koop aan voor €350, ben ik dan een oplichter?

Een nieuwe A40 kost nu namelijk €285.....

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnA3 op 26-04-2004 13:34 ]

iRacing Profiel

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:20
MartijnA3 schreef op 26 april 2004 @ 13:28:
[...]

Wie bepaalt de waarde van een 2de hands product? Weet jij wat de originele aanschafprijs was?

Ik heb 2 jaar geleden een Canon Powershot A40 gekocht voor €550. Stel, ik bied die camera nu te koop aan voor €350, ben ik dan een oplichter?

Een nieuwe A40 kost nu namelijk €285.....
Tja, het is maar net wat de gek ervoor geeft. ;)
Maar die merkloze camera'tjes staan erom bekend dat ze voor te veel geld aan onwetenden worden verkocht.
Terwijl je bij een A40 eenvoudig een redelijke prijs kan opzoeken, wordt het bij deze dingen erg lastig.
Stelregel: onbekend merk, en veel interpolatie --> Oplichterij Doe iets meer research. ;)

Het was overigens slimmer geweest als de TS dit topic had geplaatst voordat dat ding werdt gekocht. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Marco op 26-04-2004 13:56 ]

• MartijnA3
delict schreef op 26 april 2004 @ 13:41:
[...]
Stelregel: onbekend merk, en veel interpolatie --> Oplichterij. ;)
En als de koper en de verkoper er allebei de ballen verstand van hebben? Is het dan gek dat iemand die voor bijvoorbeeld €250 een camera gekocht heeft (via google zie ik dat deze camera op sommige plekken nu nog voor US$200 aangeboden wordt), deze nu wil verkopen voor €150? Dacht het niet.

Ik zeg niet dat het zo gegaan is, maar er wordt hier veel te makkelijk over oplichterij gesproken, zonder dat iemand ook maar de achtergronden kent.

iRacing Profiel

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 17:34

Pelle

🚴‍♂️

Ok, ik vind het wel mooi geweest. De topicstarter heeft wat hij zoekt, dit topic gaat verder nergens meer over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.