Toon posts:

Mijn vriendin wil ook op de computer! Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje. Mijn vriendin en ik moeten, vanwege schoolwerkzaamheden, vaak tegelijkertijd op de computer. Nou wil ik en extra beeldscherm aansluiten. Een soort terminal dus. Wat moet ik nu nog meer kopen dan een beeldscherm, muis en toetsenbord??
Wat raden jullie mij aan?

Groeten Remco

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Ik raad je aan om een betere computer te bouwen en de bak die je nu hebt aan je vrienden te geven. Dan trek je een kruiskabeltje en klaar is Klara.

Ik heb een jaar geleden een artikeltje gelezen over een PCI-kaart met aansluitingen voor tobo, muis en monitor en speciale software erbij, waarbij je met z'n tweeën op de zelfde PC kan werken alsof je alletwee een eigen PC hebt. Er wordt dan harddiskruimte gereserveerd voor de tweede gebruiker. Je kan zelfs netwerkgames spelen met die constructie.

Maaaarrrrr: het makkelijkste is echt om een nieuw bakkie in elkaar te knutselen hoor!

Bloed, zweet & koffie

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:22

Muggie

8 pm

Ik zou haar een afwasborstel en een afdroogdoek geven, kan ze vast wel mee uit de voeten ?

PSN: mug_8pm

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

koop gewoon een goedkope bak er bij (486 ofzo, mijn zusje werkt nu ook op mijn oude cyrix 266 en ik op mijn eigen t-bird)

of koop gewoon een nieuwe duron!!

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 20:17
Besteed je geld, of dat van je vriendin zinvol en koop/bouw een tweede PC. Uhm geheel terzijde, van wie is dat ding nu ???

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Je kan al een leuke puter in elkaar zetten voor iets minder dan 2000 piek....als die vriendin van je ook een stukkie meebetaald!!

Hier heb ik een nieuwe computer voor mijzelf gekocht. Na twee weken verliet mijn (nu dus ex) vriendin mij :(

Hoewel de computer daar niets mee te maken had, is nu het nut van die tweede een beetje minder......Toch zou ik het zo weer doen..!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Het handigst is het als je haar laat bukken over het bureau, handjes naast de monitor, en je toetsenbord op haar kont. Kun je typen en ...

Oh, volgens mij bedoelde je iets anders met dat je met je vriendin op de computer wou.

Best een aanrader, vooral als je tegelijkertijd Diablo2 speelt en het gaat weer es van "I am overburdened"...

Verwijderd

Dumpen

Verwijderd

Tering he.....

Zitten we ineens met een praatgroep over "hoe hou ik mijn vriendin tevreden"

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

486 voor Fl 50,-
Win3.11 met word

KLAAR

niet moeilijk doen :)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

[/quote]

dan heb je gweoon de ketting te lang !!>:)

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Waar kun je leuke kantklos-schema's downloaden?

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Installeer LINUX, geef die Miep een 386SX en laat 'er inloggen. Met jouw PC als server moet ze uit de voeten kunnen.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

'k heb nog wel een XT tje staan met wp5.1 :D

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Pagina: 1