Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik wil graag de icoontjes op het Today scherm van mijn PPC aanpassen. Het gaat om datum, taken, inbox, eigenaar en kalender. Ik weet wel hoe ik gewone sjortcuts aan moet passen, maar deze niet. Iemand een idee?

Ver zou ik uit het start menu de icoontjes van "Today", "Programs", "Settings", "Find" en "Help" aan willen passen. Ook hiervoor woorden volgens mij geen .lnk files gebruikt.

• RutgerJan
niemand?

Verwijderd

Volgens mij moet deze post in het Windows operating systems onderdeel...

Verwijderd

dit doe je niet zomaar, moet je registry settings veranderen of tweak applicaties gebruiken

op pocketpc-club.nl heb ik daar de laatste tijd heel wat topics over voorbij zien gaan, misschien slim om daar eens te registreren voor specifieke pocketpc vragen. Heb ik ook gedaan en ben er een stuk wijzer van geworden.

• RutgerJan
ok spatje, goeie tip, ga ik maar eens eventjes doen

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11 21:45
Gebruik het gratis tooltje
http://www.freewareppc.com/utilities/claunch.shtml
werkt tevens ideaal om snelkoppelingen op je bureaublad te zetten!

edit:
ik vindt dat er trouwens veeeeel meer over pocketpc's gepraat moet worden op GoT!!! Als iedereen altijd maar doorverwijst naar pocketpcclub komt het hier nooit van de grond. Steeds meer tweakers hebben ten slotte een ppc!!

[ Voor 46% gewijzigd door Foxfire op 27-04-2004 21:33 ]

Dat dan weer wel......

Verwijderd

Foxfire schreef op 27 april 2004 @ 21:31:
Gebruik het gratis tooltje
http://www.freewareppc.com/utilities/claunch.shtml
werkt tevens ideaal om snelkoppelingen op je bureaublad te zetten!

edit:
ik vindt dat er trouwens veeeeel meer over pocketpc's gepraat moet worden op GoT!!! Als iedereen altijd maar doorverwijst naar pocketpcclub komt het hier nooit van de grond. Steeds meer tweakers hebben ten slotte een ppc!!
correctie palm :P

• RutgerJan
Foxfire: bedankt voor je link. Het is niet helemaal wat ik bedoel. Wat ik zou willen is een standaard PPC2002 look, maar dan met de icoontjes van Office 2003. Oftewel, de icoontjes van de items op het Today scherm zou ik graag willen aanpassen, een kleine facelift dus.

Snelkoppelingen op het todat scherm doe ik met Launcher, bevalt me prima (daarin heb ik trouwens de icoontjes wel aangepast, gewoon via je .lnk files). En verder uiteraard Wisbar Advance. Verder heb ik niet zo veel nodig. Wat ik zoek is eigenlijk ook alleen maar voor de gein, niet echt belangrijk, maar ik vind het erg irritant dat ik er niet achter kom hoe dat voor elkaar te krijgen is. Heb bijvoorbeeld zitten denken om alle .dll s te checken, de iconen die ik daarin vindt te vervangen. Is een rotklus, en het zou ook nog eens goed kunnen dat dat onmogelijk is omdat dat allemaal ROM werk is.
Pagina: 1