Stand alone Dvd-Recorder

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
Ik zit al een tijdje te denken een stand alone dvd recorder te kopen. Maar nu zit ik toch nog met een aantal vragen. Wat is de qualiteit precies van de opgenomen beelden ? Want ik weet dat je dit kan instellen en hoe korter hoe beter de qualiteit maar is er mischien een plaatje ofzo waar alle qualiteiten naast elkaar staan ? En maakt de qualiteit eigenlijk wel zo erg uit als je gewoon opneemt van de kabel want die qualiteit is toch niet echt goed :P . De volgende vraag is is het wel verstandig een dvd recorder nu te kopen of moet ik toch wachten op een dvd recorder met 9gb disks ? Of is er één met een hd beter want heb gehoord dat je dan terwijl hij nog aan het opnemen is de beelden al kan gaan kijken en dit lijkt me erg makkelijk. En als laatste wat is een goed merk want heb zelf alles van Yamaha en zou dit ook graag zo houden maar deze hebben maar 1 dvd recorder.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 13:37
Gebruik aub leestekens en enters ...

Mijn ervaring met DVD recorders is slecht te noemen. Ik heb er eentje gehad van Holland Electro en op de hoogste kwaliteit was het perfect. Ik zag geen verschil tussen de directe uitzending en de opgenomen variant.

Als ik echter de kwaliteit naar beneden ging schroeven om bijvoorbeeld 2 uur op het schijfje op te kunnen nemen dan werd het steeds beroerder. Bij 6 uur was het net of je een videorecorder had gebruikt van 6 jaar oud met banden die al zeker 12 jaar in de kast hadden gelegen ... Dus absoluut niet acceptabel.

Deze recorder heb ik dus ook de volgende dag teruggebracht.

Als ik zou moeten kiezen dan is de volgende recorder een HDD recorder. Dan kun je zonder problemen op de hoogste kwaliteit opnemen en dan is het ok!

-

Verwijderd

De meeste vragen die jij hebt kun je makkelijk met behulp van de GoT search beantwoorden.

Precies plaatjes van de kwaliteiten niet, maar dit verschilt ook nog eens per dvd-recorder. Ga eens bij een winkel langs en vraag gewoon een demo. Duidelijker dan dat kun je het niet krijgen :)

Je startpost kan wel _veel_ duidelijker. Net als wanneer je een brief of verslag typt, gebruik je hier ook gewoon enters. Dit is echt heel erg slecht leesbaar.

Dit topic is gesloten.