Nu al 125.000? hoe doe je dat zo snel?Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 08:57:
Ik ben sinds gisteren ook begonnen
Zit nu op 125.000 :-)
Mn naam is dubbelt0p op bootleggers
Wat me net overkomt:
Ik heb $1,160,000 cash, dus ik denk zet het op de bank. Ik plaats 1,000,000 op de bank, klik op ADD, 1,000,000 staat op me rekekening.
Ik ga verder met een crime, ik win $399, maar er staat niet 160,399 , maar 1,160,399 , dus ik meteen naar de bank kijken, en ja hoor daar stond ook nog 1miljoen
Nu heb ik er meteen 2miljoen op gezet.
Mooi meegenomen
Ik heb $1,160,000 cash, dus ik denk zet het op de bank. Ik plaats 1,000,000 op de bank, klik op ADD, 1,000,000 staat op me rekekening.
Ik ga verder met een crime, ik win $399, maar er staat niet 160,399 , maar 1,160,399 , dus ik meteen naar de bank kijken, en ja hoor daar stond ook nog 1miljoen
Nu heb ik er meteen 2miljoen op gezet.
Mooi meegenomen
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Wtf, das mooi meegenomen
, ik moet nu weer hard sparen om van me 500k 1 milj te maken zoals het was.
edit: niet toevallig een miljoentje van iemand gekregen
edit: niet toevallig een miljoentje van iemand gekregen
[ Voor 24% gewijzigd door bAdmuTs op 07-05-2004 09:50 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Neeh staat niets van in mijn Overschrijvingen bij de bank.
Ook niet van een OC, maar ik ga niet klagen
Ook niet van een OC, maar ik ga niet klagen
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
The dealer has busted. You won $400000.
Wat kun je met points? want ik heb net 2 aanbiedingen gehad van 100 points voor $1,000,000
Is dat veel? wat heb ik er aan?
Let me know
Let me know
Dat is niet veel. Kopen dus.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Maar wat kan ik er mee? Wat kan ik er van kopen? want via PayPal dan kost het me voor 100 points $200.The Dolf schreef op 07 mei 2004 @ 16:14:
Dat is niet veel. Kopen dus.
Maar hoe kom je anders aan points?
Klik eens op points 
2e woord in de linkerframe
2e woord in de linkerframe
Kijk ermee uit want 100 points voor 1 milj is er weinig dus ik zou het absoluut niet vertrouwen.the-spawn schreef op 07 mei 2004 @ 16:09:
Wat kun je met points? want ik heb net 2 aanbiedingen gehad van 100 points voor $1,000,000
Let me know
You had 18 and the dealer had 17. You won $1000000
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 07-05-2004 20:06 ]
vraagje....
weet iemand waarom de race track dicht is?
weet iemand waarom de race track dicht is?
omdat er een bug is waardoor veel geld gewonnen kon worden en owners binnen no-time blut waren, zie Game Forum "IMPORTANT: The race tracks have been disabled."
[Signature]
Oh okay, het game forum doet het niet bij mij. Hij loopt steeds vast waardoor ik weer opnieuw moet opstarten. Anyway thanx for the answerwoest85 schreef op 07 mei 2004 @ 21:26:
omdat er een bug is waardoor veel geld gewonnen kon worden en owners binnen no-time blut waren, zie Game Forum "IMPORTANT: The race tracks have been disabled."
oh ja mijn nick is crash
Verwijderd
Listen up:
Onlangs heb ik de rank van Boss bereikt en ben nu dus in staat om een crew op te richten. Ik weet het, dit is mijn eerste post op GoT, maar ik kan je verzekeren dat ik hier al tijden ronddwaal. Tis dus mijn bedoeling om GoG op te richten (indien mogelijk).
Daarom wil ik graag weten wie de crew willen joinen. Stuur me dan ff een bootmailtje (dus ingame naar "zephyros") met daarin je "solicitatie". Vermeld ook of je al ervaring hebt met crews, belangrijke contacten hebt (owners van allerlei zaken), je rank en andere dingen die je belangrijk vindt.
Hopelijk kunnen we genoeg members bij elkaar krijgen.
Onlangs heb ik de rank van Boss bereikt en ben nu dus in staat om een crew op te richten. Ik weet het, dit is mijn eerste post op GoT, maar ik kan je verzekeren dat ik hier al tijden ronddwaal. Tis dus mijn bedoeling om GoG op te richten (indien mogelijk).
Daarom wil ik graag weten wie de crew willen joinen. Stuur me dan ff een bootmailtje (dus ingame naar "zephyros") met daarin je "solicitatie". Vermeld ook of je al ervaring hebt met crews, belangrijke contacten hebt (owners van allerlei zaken), je rank en andere dingen die je belangrijk vindt.
Hopelijk kunnen we genoeg members bij elkaar krijgen.
Verwijderd
Er mogen op dit moment geen crews meer bijgemaakt worden. De bedoeling was dat woest85 een crew op zou gaan richten maar dit is dus niet meer mogelijk. Daaarom zijn veel van ons naar de Balamb Garden crew gegaan. De boss daar Silvershot laat ons gaan als er weer crews bij gemaakt mogen worden. DUs dan gaat woest85 de GoG crew oprichten.
tis maar dat je het ff weet
tis maar dat je het ff weet
Wanneer je geld op de bank zet.. staat er zo'n tijd bij van 24 uur.. wat als die om is?
wat is het nut om geld op de bank te zetten?
wat is het nut om geld op de bank te zetten?
Je krijgt na 24 uur 5% interest op je geld.
Verwijderd
Ben genaaid door Diego2Black... Heb ik 250.000 uitgegeven om TNT in een OC te kunnen gebruiken (ik was dus de ee), heb ik nu nog geen geld gezien van de OC zelf... (die maar iets van 433.000 opleverde)
Dus als ik groot genoeg ben geworden, weet ik wie het slachtoffer van mn eerste kill wordt...
Ben trouwens gewoon DonCapone in t spel.
Dus als ik groot genoeg ben geworden, weet ik wie het slachtoffer van mn eerste kill wordt...
yup ken het, had poepvlieg 500k gegeven voor C4, 1.300K winst, niks teruggekregen, naja komt wel goed straks ...Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 16:31:
Ben genaaid door Diego2Black... Heb ik 250.000 uitgegeven om TNT in een OC te kunnen gebruiken (ik was dus de ee), heb ik nu nog geen geld gezien van de OC zelf... (die maar iets van 433.000 opleverde)
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
LoL net een OC gedaan kosten wapens etc.. zijn die eenmalig?
want ehh das wel duur geintje>_< kosten waren 900k en de winst was 600k omg!
Heb net ook een oc gedaan met ibedwell2 en het heeft gewoon bijna 2 dgn geduurt (hij was een dag offline
)
en nu is de oc eindelijk gelukt en heb ik me geld nog steeds niet en is die dude weer offline
. Sommige mensen 
En hij is nog wel van Balamb Garden
edit: omFg zit die droplul in de shooting range voor 10 uur

En hij is nog wel van Balamb Garden
edit: omFg zit die droplul in de shooting range voor 10 uur
[ Voor 27% gewijzigd door bAdmuTs op 08-05-2004 20:19 ]
zazamouk heeft mij ook genaait.
hij is binnenkort de sjaak.
Ik ind het nu toch wel erg irritant worden. Als ik eindelijk een auto gejat krijg dan wil ik hem verkopen. Ik duw op sell, maar blijkt dus dat je niet kan verkopen in de staat waar je em vandaan hebt.
Dus ik denk, nou... ik doe 'train car' en *plop* auto verdwenen! Helemaal weg?!?!
Dus ikd acht dat ik iets fout deed, na 432490820 keer proberen nog een auto gejat en die verdween gewoon!
Hierna nog een auto gejat gekregen en wat daar mee is gebeurd weet ik dus ook echt niet.
Iemand, red mij, vertel mij hoe ik goed autos kan jatten/verkopen. Wat alle stappen zijn enzo want ik kom er echt niet meer uit!
Dus ik denk, nou... ik doe 'train car' en *plop* auto verdwenen! Helemaal weg?!?!
Dus ikd acht dat ik iets fout deed, na 432490820 keer proberen nog een auto gejat en die verdween gewoon!
Hierna nog een auto gejat gekregen en wat daar mee is gebeurd weet ik dus ook echt niet.
Iemand, red mij, vertel mij hoe ik goed autos kan jatten/verkopen. Wat alle stappen zijn enzo want ik kom er echt niet meer uit!
Woest85, kun je eens vertellen hoe lang je dit spel al speelt?! want je ben tenslotte al bos.. enige tips om snel hoogop te komen!? ik ben nu nog gangster.. maar wil wel up(net zoals elke andere speler:P)
"You got a Stutz300! It has 10% damage."
Ok, welke stappemn moet ik nu ondernemen? Geen zin om NOG een auto kwijt te raken!
Ok, welke stappemn moet ik nu ondernemen? Geen zin om NOG een auto kwijt te raken!
Verwijderd
id aanklikken, train car naaar een staat.
Daar kan je hem verkopen als je in die staat bent
is net een stutz300 17% damage gestolen, heb ik eigenhandig 100k voor gevangen.
ik had zelf nooit betaald
Hm, dat is dus wat ik heel de tijd gedaan heb. maar ik heb geen countdown timer of wat gezien hoelang het duurt voordat ie daar aankomt...Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 16:53:
id aanklikken, train car naaar een staat.
Weird...
Mja, nu staat het er wel. Heb net weer een auto te pakken gekregen namelijk en nu lukt het dus wel.
Geen idee wat ik dus eerst fout deed
Verwijderd
kijk eens bij inbox, auto's worden best snel terug gejat als je ze niet meteen verscheept (is mij al met ~4 chevy's en 3 beaufords gebeurdMaKK0 schreef op 09 mei 2004 @ 18:37:
Mja, nu staat het er wel. Heb net weer een auto te pakken gekregen namelijk en nu lukt het dus wel.
zonde van het geld wat het op had kunnen leveren

Verwijderd
LOL die heeft mij uitgenodigd voor een OC in pennsylvania, zal ik maar niet doen danCrash_N_Burn schreef op 09 mei 2004 @ 00:14:
zazamouk heeft mij ook genaait.
sinds de reset zijn 3 weken voorbij, ik speelde sinds 1 week voor de reset, dus ongeveer 4 weken. Hogere rank krijgen doe je door veel oc's te doen, veel crimes en veel gta's...Mclercx schreef op 09 mei 2004 @ 16:17:
Woest85, kun je eens vertellen hoe lang je dit spel al speelt?! want je ben tenslotte al bos.. enige tips om snel hoogop te komen!? ik ben nu nog gangster.. maar wil wel up(net zoals elke andere speler:P)
en @ CybErik als je dood gaat kun je nix dan een andere account maken en overnieuw beginnen, of stoppen natuurlijk

om iemand anders te killen heb je behoorlijk veel kogels nodig, en je kunt niet zien wat voor bescherming de ander heeft...
[ Voor 24% gewijzigd door woest85 op 09-05-2004 22:06 ]
[Signature]
@HvP: wanneer start je die OC nou?? Geen zin om daar een week op te wachten.
Gezocht!
Router
Wie wil er een OC doen met mij als driver?
Ik heb een Beauford in Illinois en een Duesenberg in New York
Ik heb een Beauford in Illinois en een Duesenberg in New York
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
nu nodig in michican, WE en EE msg TribalT
[Signature]
omFg is er ook niemand meer te vertrouwen met bl
, ik krijg nu nog van 2 mensen geld van een oc 

Volgens mij kan of alleen hij (HvP) jou uit een oc kicken of een admin moet het doen en volgens mij moet je dan ook weer 12 uur w8en.The Dolf schreef op 10 mei 2004 @ 10:51:
Ik ben al EE bij een OC van HvP. 12h zijn al lang verstreken maar nog heeft ie de OC niet gestart. Is het mogelijk om aan een andere OC deel te nemen?
[ Voor 67% gewijzigd door bAdmuTs op 10-05-2004 10:56 ]
Ik ben al EE bij een OC van HvP. 12h zijn al lang verstreken maar nog heeft ie de OC niet gestart. Is het mogelijk om aan een andere OC deel te nemen?
Gezocht!
Router
Dolf, ik heb nog een driver nodig. En niemand die wil....
Je bent niet de enige die de OC nu wil doen, ik zit zelf ook al een week vast in Michigan.
Je bent niet de enige die de OC nu wil doen, ik zit zelf ook al een week vast in Michigan.
[ Voor 46% gewijzigd door hoedjevanpapier op 10-05-2004 11:01 ]
Ik heb nu ook een Duesenberg in NY (en in Illinois), dus wie heeft er een driver nodig
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik zit in Michigan, dus kom maar op...
Dan wil ik vanmiddag de OC doen.
Is goed, dan stuur ik 1 Duesenberg ff naar Michiganhoedjevanpapier schreef op 10 mei 2004 @ 12:01:
Ik zit in Michigan, dus kom maar op...
Over 1,5 kan ik naar Michigan
[ Voor 7% gewijzigd door Hari-Bo op 10-05-2004 13:07 ]
Gelukkig dat het vandaag dan is opgelost.
Dan zal ik maar even wachten met het trainen in de shooting range.
Wat zijn de rangen van de andere deelnemers eigenlijk? Vorige keer heb ik nl verlies gedraaid en dat is eigenlijk niet mijn bedoeling van een OC
Dan zal ik maar even wachten met het trainen in de shooting range.
Wat zijn de rangen van de andere deelnemers eigenlijk? Vorige keer heb ik nl verlies gedraaid en dat is eigenlijk niet mijn bedoeling van een OC
[ Voor 87% gewijzigd door The Dolf op 10-05-2004 13:38 ]
Gezocht!
Router
Nog 1 uur en ik kan erheen, de auto (duesenberg) staat er al 
EDIT: Dit is BTW wel mijn eerste keer, dus ik weet niet wat ik allemaal moet doen.
En ik heb ook nog 300K aan geld, als je nog wat nodig hebt
En mijn rank is Thug (al een poos, dus ik hoop na de OC gangster te worden)
EDIT: Dit is BTW wel mijn eerste keer, dus ik weet niet wat ik allemaal moet doen.
En ik heb ook nog 300K aan geld, als je nog wat nodig hebt
En mijn rank is Thug (al een poos, dus ik hoop na de OC gangster te worden)
[ Voor 75% gewijzigd door Hari-Bo op 10-05-2004 13:41 ]
Nog een half uurtje
Ik zit nu in Michigan, wat moet ik nu doen om deel te nemen aan jullie OC?
Iemand uit mijn fixxed OC team kan niet meer meedoen helaas, dus is er een plek vrij, wie wil?
Wat is je naam in het spel?
Har1bo
done
You committed the crime and got:
$518,489!
You committed the crime and got:
$518,489!
[ Voor 86% gewijzigd door hoedjevanpapier op 10-05-2004 17:52 ]
Hell Yeah! 
EDIT: Ik heb het geld ontvangen, morgen weer een OC?
EDIT: Ik heb het geld ontvangen, morgen weer een OC?
[ Voor 69% gewijzigd door Hari-Bo op 10-05-2004 18:00 ]
Verwijderd
Wat hebben jullie nodig, en waar?DJChristiaan schreef op 10 mei 2004 @ 16:19:
Iemand uit mijn fixxed OC team kan niet meer meedoen helaas, dus is er een plek vrij, wie wil?
Ik. Mits de rangen een beetje meevallen. Want met die OC samen met HvP leverde het nou niet wat op. 125K verlies en dat vind ik iets te veel van het goede.DJChristiaan schreef op 10 mei 2004 @ 16:19:
Gezocht!
Router
Hmm, Woest85, ligt het aan je rank hoe hoog de geldsom is van een OC? heb nu 3oc's achter de rug, waarvan ze allemaal niet boven de 700k komen.. wat weinig is het niet!? de kosten zijn al zo hoog:S
100k inleg.
250k voor tnt(middelste setje)
en dan nog guns>_<(waarvan ik de prijs zo niet weet)
Kben nu btw hitman:0
100k inleg.
Ja!Mclercx schreef op 10 mei 2004 @ 18:37:
Hmm, Woest85, ligt het aan je rank hoe hoog de geldsom is van een OC? heb nu 3oc's achter de rug, waarvan ze allemaal niet boven de 700k komen.. wat weinig is het niet!? de kosten zijn al zo hoog:S
100k inleg.
Op die rank zou ik ultimates doen
OC team heb ik al, toch bedantk voor replies
Hmm, Ultimates?
what do u mean..
en nog iets, iemand die ik ken had 3 accounts,, o_O allemaal gekilled hoe kan dat nou ineens!? eentje was gangster eentje thug en eentje peewee ofzo.. toevallig allemaal dood is dit een fout ofzo!?
what the.. en een account van een vriend van me ook al status dead ineens..:S wel heel erg vaag ineens?
en nog iets, iemand die ik ken had 3 accounts,, o_O allemaal gekilled hoe kan dat nou ineens!? eentje was gangster eentje thug en eentje peewee ofzo.. toevallig allemaal dood is dit een fout ofzo!?
what the.. en een account van een vriend van me ook al status dead ineens..:S wel heel erg vaag ineens?
[ Voor 19% gewijzigd door Ashy op 10-05-2004 18:58 ]
meerdere accounts wordt gezien als (poging tot) cheaten, en dan kan je wel gekicked/gekilled worden ja
[ Voor 12% gewijzigd door The Bad Seed op 10-05-2004 19:01 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
FAQ
hmmDJChristiaan schreef op 10 mei 2004 @ 18:42:
[...]
Ja!
Op die rank zou ik ultimates doen
OC team heb ik al, toch bedantk voor replies
Wat zijn ultimates?
Ik zou zeggen, zoek eens wat andere hitmans en dan proberen we het gewoon uit.Mclercx schreef op 10 mei 2004 @ 21:23:
[...]
Euhm is dat niet overdreven duur? 4guns van 250k, explosive van 500k en 100kinleg?
Gezocht!
Router
Heeft hier ooit iemand wel eens een mislukte OC gedaan, waardoor de deelnemers in de gevangenis kwamen?
En is er een zeker verband tussen de gebruikte aparatuur en de winst van de actie, of zou je met een starpegasus en 1 klappertjespistool ook (met wat geluk) 2 miljoen binnen kunnen halen? Ik heb het eigenlijk nergens zwart op wit kunnen vinden.
Ik ben trouwens ook in het spel Rudedadude, Thug en wachtend op z'n eerste OC en hard bezig met zijn Duesenberg verzameling (al valt dat nog wat tegen)
En is er een zeker verband tussen de gebruikte aparatuur en de winst van de actie, of zou je met een starpegasus en 1 klappertjespistool ook (met wat geluk) 2 miljoen binnen kunnen halen? Ik heb het eigenlijk nergens zwart op wit kunnen vinden.
Ik ben trouwens ook in het spel Rudedadude, Thug en wachtend op z'n eerste OC en hard bezig met zijn Duesenberg verzameling (al valt dat nog wat tegen)
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Verwijderd
WTF 
Net op een invite gereageerd voor OC:
Ik was eerst in Pennsylvania, dus toen ik op accept klikte kwam het bericht dat ik in Illinois moest zijn: ik naar Illinois, klik op accept, kom ik wel in OC scherm maar verder is er geen bericht
Dus ik nog een keer naar mn Inbox, op accept klikken, staat er dit:
* You have 11 hours, 52 minutes and 7 seconds before you can do another organized crime.
* You can only do an Organized Crime once every 3 hours!

Net op een invite gereageerd voor OC:
Ik was eerst in Pennsylvania, dus toen ik op accept klikte kwam het bericht dat ik in Illinois moest zijn: ik naar Illinois, klik op accept, kom ik wel in OC scherm maar verder is er geen bericht
Dus ik nog een keer naar mn Inbox, op accept klikken, staat er dit:
* You have 11 hours, 52 minutes and 7 seconds before you can do another organized crime.
* You can only do an Organized Crime once every 3 hours!
Dat tekstje staat er nog van de dagen na de reset, moet eigenlijk 12 uur zijn (hadden ze 3 uur gemaakt om het spel wat sneller te doen lopen om de verloren dagen in te halen)
Hoe het komt dat je plots niet meer in een OC zit, geen idee heb het ook al een keertje meegemaakt...
Hoe het komt dat je plots niet meer in een OC zit, geen idee heb het ook al een keertje meegemaakt...
Jehaw, een duesenberg met 6% damage.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Ik ben nu ook Gangster
Iemand zin in een OC in colorado?
contact AppiePils maar
Ik gebruik helaas geen IRCVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 10:32:
Waarom kom je niet op irc.tweakers.net #bootleggers dat is veel makkelijker.
Waarom wel? Het is al oud en achterhaald (mijn mening), en er zijn zat nieuwere chat clients.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 10:50:
Waarom niet als ik vragen mag? www.mirc.com daar kan je me downloaden
ligt o.a. aan de rank, en materiaal dat je gebruikt, mijn beste oc was iets boven de 2milMclercx schreef op 10 mei 2004 @ 18:37:
100k inleg.
[Signature]
Verwijderd
Dus ga je hier maar slowchatten?!Waarom wel? Het is al oud en achterhaald (mijn mening), en er zijn zat nieuwere chat clients.
Gaat er iemand hier zometeen nog een oc doen??
Ben nu door 2 mensen genaait met een oc voor ong 1,5 milj en heb maar aan silvershotX gevraagd of allebei de mensen mee mogen doen aan de rabit hunt
Ben nu door 2 mensen genaait met een oc voor ong 1,5 milj en heb maar aan silvershotX gevraagd of allebei de mensen mee mogen doen aan de rabit hunt
[ Voor 63% gewijzigd door bAdmuTs op 11-05-2004 12:03 ]
wtf is de rabit hunt?
Gezocht!
Router
gewoon crew kiezen uit menu, en dan BG kiezen, rest gaat automatisch
Verwijderd
Ik heb een OC gestart in NY voor Gangster+ geintresseerd spreek me dan op irc.tweakers.net #bootleggers BlackTiger of Ingame BlckTgr.
Verwijderd
Hier heb je een mooi overzichtje van allesMclercx schreef op 11 mei 2004 @ 14:33:
Kan iemand me de prijzen geven in michigan!? thx..
http://www.sg.pwp.blueyonder.co.uk/
Verwijderd
Als je even op de site had gekeken die hierboven staat had je geweten dat het een Duesenberg is. Met 0% damage is deze auto $56,000 waard.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:18:
Neem me niet kwalijk. Ik zal vanaaf een weesgegroetje voor je doen om het goed te maken.
Verwijderd
nee, na aankoop verschijnt bij ship to ook "drive into garage1 $0" oidVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:18:
Zijn garages op locatie zoals 1 in NY, 1 in Pens,1 in Illinois??
Heb me ook aangemeld
Begint gelijk lekker zeg! Eerste pickpocket leverde niks op, 2e pickpocket zit ik gelijk in de gevangenis...
zo ook maar is ff aangemeld.
naam in het spel is cossie
ben net an de gang. al in jail gezeten wegens zakkenrollen.
naam in het spel is cossie
ben net an de gang. al in jail gezeten wegens zakkenrollen.
Verwijderd
In het begin zin je vaak in de gevangenis maar dat is helemaal niet errug gewoon eerst veel pick pocket doen en dan diegene doen met de meeste kans. Als je bij crimes overal boven de 70% zit kan je aan Grand theft auto beginnen. En dan weer gewoon bij degene met het meeste kans. Suc6
Dit topic is gesloten.