Toon posts:

De layout is verknalt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Precies wat de topictitel zegt: de layout is vern**kt!

In de faq staat dit erover:
Verder moet je eerst een volledige reload doen van de pagina (Ctrl-F5 in Internet Explorer) voor je een topic opent. Cache leegmaken, eventuele proxies uitzetten, cookie weggooien, en opnieuw proberen. Het kan voorkomen dat een stylesheet of javascriptje niet goed doorkomt, en dat is met een simpele reload zo goed als altijd op te lossen. Wanneer je niet aangeeft dat je deze stappen hebt uitgevoerd moet je ook niet raar staan te kijken als je topic op slot gaat met een mededeling als "Druk eens op F5" ofzo.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:14

UTM

Hier is alles normaal hoor :)
Ik denk nl dat je het over tweakers FP hebt, aangezien je dit topic daarin post ;)
Verder is het mij niet helemaal duidelijk waar je over hebt, en wat je ermee wilt :o

[ Voor 89% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 15:09 ]

Verwijderd

en wat wil je hiermee nu aangeven :?

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ja, en? Waar? Wat? Hoe ziet het er uit? :Z

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
Dan ben jij de enige, want hier is niks aan de hand. Het zou natuurlijk wel zo handig zijn als je even uitlegde wát er precies 'verneukt' is, laat bijvoorbeeld een screenshot zien...

The devil is in the details.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zet even je downloadprogramma's wat zachter.
Als ik te veel tegelijk aan het downloaden ben gaat het bij mij ook niet goed, de hele linkerkant ontbreekt dan, vaak helpt een ctrl-F5 niet.

Als ik eMule uitzet gaat het wel goed.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We kunnen je alleen helpen als je aangeeft _waar_ het misgaat en een screenshot van hoe de layout er bij jou uitziet. Een loze kreet als "de layout is vern**kt!" is niet echt duidelijk. Ik heb ook wel eens last van een brakke layout, maar dat is dan eerder aan mijn pc te wijten dan dat het aan Tweakers.net ligt.
Pagina: 1