Toon posts:

Vaag probleem met een pagina...

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje ene probleempje met een pagina die mijn internet exploder vanzelf opent onderanderen is de startpagina niet meer te veranderen, Waneer ik iets wil downloaden opent ie automatich die pagina en kan ik het downloaden wel vergeten. Als ik een website wil openen Bijvoorbeeld www.tweakers.net krijg ik eerst een andere pagina waar dan www.tweakers.net als link opstaat en pas als ik die link aanklik kan ik de website openen:S iemand enig idee WTF er aan de hand is :( Alvast bedankt:d Owja die pagina die ie steeds opent staat opgeslagen op me C schijf verwijderen van het bestand heeft geen zin hij komt vanzelf were terug!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

P&W :?

Ga eens met Adaware scannen en/of Spybot en eventueel Hijackthis :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:42

UTM

Waarschijnljk is jouwn pc besmet met SpyWare. Scan je computer eens met Adaware of Spybot. Je kan er ook een keer een (up to date) virusscanner over heen halen, deze verwijderen ook erg veel rotzooi. Check dit topic eens: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]. Daar staat veel info over hoe je Spyware moet verwijderen :)

[ Voor 59% gewijzigd door UTM op 25-04-2004 14:52 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt :) ik ga het ff proberen !

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Geen ruk met P&W van doen (zie stickies en zo). En dat programma heet Internet Explorer met een 'r', als je het blijkbaar een k*tprogramma vind moet je het niet gebruiken (lost meteen je probleem op).

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.