Toon posts:

Verbinding vliegt eruit bij grote downloads

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb Telenet Gaming pack met een Eminent EM4012 router ertussen. Steeds als ik grote bestanden binnen wil halen vliegt het internet eruit. Kan dit een instelling zijn van de router? En zo ja, waar ga ik die vinden, en zo nee, hoe ga ik het achterhalen dat het niet aan de router ligt?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is er mischien een firmware update voor die router?

maar vertel, wat heb je zelf al geprobeerd ?

Iperf

Verwijderd

Is dit terwijl je ook een hoge upload hebt?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Misschien handig als je ons even uitlegt wat dat Telenet Gaming Pack inhoudt. Telenet is Belgisch toch? Zitten hier overwegend nederlanders....die kennen de belgische pakketten eigenlijk niet. Ik neem aan dat het ADSL is, maar zou toch wel hndig zijn als je aangaf wat voor modem enzo je dan had.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
heb je het al eens zonder router geprobeerd, dat is toch wel de makkelijkste manier om te testen of het daaraan ligt :)

Mijn rig

Verwijderd

Kan net zo goed aan je isp liggen.. maar dan zou het een bekend probleem moeten zijn waarschijnlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
Telenet Gaming Pack is:

telenet gaming pack

En ik ben een Hollander, alleen woonachtig in België.

En damn.. idd.. gewoon even de router omzeilen.. dat ik daar niet aan gedacht heb 8)7.

En ik heb geen upload tegelijkertijd.. En nee, ik ben geen kazaa gebruiker.. Ik heb betere resources (zoals de muziekwinkel)

Verwijderd

Topicstarter
Lag aan router.. Waaraan weet ik niet, maar directe verbinding bleef wel stabiel. Nieuwe D-Link DI-604 router gekocht. Hiermee geen problemen, behalve dan dan ik permanent een up en download heb van minimaal 4 Kb. Maar dat is een ander onderwerp, gaarne draadje sluiten.
Pagina: 1