Toon posts:

on screen display

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo, misschien mag ik hier als lichte leek, een vraag stellen over een home c systeem, het gaat om het volgende systeem,
tv philips 32pw9528
dvd denon 2200
reciever denon avr 1804

alles draait prima, alleen op de afstandsbediening van de reciever zit de on screen knop (om de instellingen via de tv aan te passen, alleen ik kreeg helemaal niets op het scherm als ik deze gebruik, wat iemand misschien hoe dit moet en/of wat ik fout doe

bij voorbaat hartelijk dank,.
jan

Verwijderd

In de TV zit een menu waarin OSD kan worden in- en uitgeschakeld. Als dit menu niet zichtbaar is, klik dan op i (afstandbediening, 'i' in een vierkantje). Nu wordt er als het goed is informatie getoond op het beeldscherm en kan er als het goed is ook door het menu worden gescrolld.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor erg snel antwoord,
in de tv staat osd aan, in de display van de versterker ook, als ik nu op de toets van de afstandsbediening van de versterker met on screen druk krijg ik niks, kan dit misschien iets met de aansluiting van de versterker naar de tv te maken hebben.???
jb

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 13:03:
bedankt voor erg snel antwoord,
in de tv staat osd aan, in de display van de versterker ook, als ik nu op de toets van de afstandsbediening van de versterker met on screen druk krijg ik niks, kan dit misschien iets met de aansluiting van de versterker naar de tv te maken hebben.???
jb
Probeer dan eens het menu te krijgen met de afstandsbediening van je tv. Als dit wel werkt, ligt het idd aan de bekabeling van versterker naar tv. Maar hoe heb je dit dan precies met elkaar verbonden?

Verwijderd

Heb je dan wel een video-out van je receiver in je tv geramd? Als je dat nl niet gedaan heb zie je ook niks ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 13:36:
Heb je dan wel een video-out van je receiver in je tv geramd? Als je dat nl niet gedaan heb zie je ook niks ;)
Yara2004 schrijft dat alles verder perfect werkt (behalve de OSD) >:)

Verwijderd

Topicstarter
hij werkt, bedankt voor jullie hulp, ik had inderdaad een verkeerde aansluiting gemaakt met video out, video in.

groeten

jan b
;) ;) _/-\o_
Pagina: 1