Hoi mensen,
Ik heb het volgende product. Helemaal legaal.
Naam van het product: McAfee Firewall
Productversie: 4.02.6000.0
Met mijn vorige formatteer sessie werkte ie goed. Vandaag geformatteerd. Ik installeer de firewall, maar heb het volgende probleem. De firewall heeft 3 standen;
- Alles blokkeren
- Verkeer filteren
- Alles toestaan
Verkeer filteren is standaard. Je krijgt dan van die pop-up schermpjes als hij een programma detecteert dat verbinding wil maken met internet.
Nu is het bij mij praktisch alleen zo dat optie 2 en 1 hetzelfde effect hebben... Verkeer filteren laat helemaal niets door. Internet Explorer werkt niet, niets kan verbinding maken met internet. Als ik hem dan op 'Alles toestaan' zet, werkt alles gewoon naar behoren.
Heb de volgende dingen gedaan:
- 2 keer geuinstalleerd en opnieuw installed
- Alles geupdate
Vanmorgen werkte ie nog. =)
Iemand een idee?
Ik heb het volgende product. Helemaal legaal.
Naam van het product: McAfee Firewall
Productversie: 4.02.6000.0
Met mijn vorige formatteer sessie werkte ie goed. Vandaag geformatteerd. Ik installeer de firewall, maar heb het volgende probleem. De firewall heeft 3 standen;
- Alles blokkeren
- Verkeer filteren
- Alles toestaan
Verkeer filteren is standaard. Je krijgt dan van die pop-up schermpjes als hij een programma detecteert dat verbinding wil maken met internet.
Nu is het bij mij praktisch alleen zo dat optie 2 en 1 hetzelfde effect hebben... Verkeer filteren laat helemaal niets door. Internet Explorer werkt niet, niets kan verbinding maken met internet. Als ik hem dan op 'Alles toestaan' zet, werkt alles gewoon naar behoren.
Heb de volgende dingen gedaan:
- 2 keer geuinstalleerd en opnieuw installed
- Alles geupdate
Vanmorgen werkte ie nog. =)
Iemand een idee?