Waar kan ik verschillende domeinnamen parkeren om deze over enkele jaren mischien te gebruiken. Graag wil ik dit doen voor een prijs van enkele euro's en dus niet de domeinnnaam doorlinken aan mijn hosting. Ik kan ze wel registrerenvoor 20 euro maar wil ze niet gebruiken en dus goedkoper ze in bezit hebben.
ik denk dat dat zo niet werkt 
Als dit wél zo zou werken, waren waarschijnlijk alle bedenkbare domeinnamen allang op...
Als dit wél zo zou werken, waren waarschijnlijk alle bedenkbare domeinnamen allang op...
ach...in een volgend leven lach je er om!
registratie moet goedkoper kunnen, het koste je host ook maar een euro of 5
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
De hoster moet ook nog lidmaatschap betalen aan de SIDNRolandWitvoet schreef op 25 april 2004 @ 12:25:
registratie moet goedkoper kunnen, het koste je host ook maar een euro of 5
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
zit in die 5 euro verwerkt. registratie kost 0,50 euro eenmalig + 3,60 per jaar, lidmaatschap 600 euro p/j (150 euro p/3mnd) (een beetje host heeft wel 500 domeinen, dus 1,20 euro per jaar per domein).
http://www.nic.nl/sidn/fl...fregeling_SIDN/index.html
Dat is dus wat het je host kost. Dan kun je wel gaan mippen over btw, kantoorruimte etc, maar 20 euro (300% opslag) voor alleen een domein is echt te veel.
http://www.nic.nl/sidn/fl...fregeling_SIDN/index.html
Dat is dus wat het je host kost. Dan kun je wel gaan mippen over btw, kantoorruimte etc, maar 20 euro (300% opslag) voor alleen een domein is echt te veel.
[ Voor 25% gewijzigd door RolandWitvoet op 25-04-2004 15:48 ]
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Deelnemerschap categorie 1 kost wel een stukje meer dan 150 euro/jaar. Alleen al omdat die 150 euro per kwartaal is.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
En let op de btw he
5 euro incl. is 4,20 excl. Dan heb je een marge van 10 cent per domein per jaar. Dan heb je ongeveer 6000 domeinen nodig om de SIDN kosten eruit te halen. Dan hebben we het nog niet over kantoorruimte, serverkosten, personeelskosten etc.
Nee € 5,- is 'n heeeeel realistische prijs ja
Nee € 5,- is 'n heeeeel realistische prijs ja
Je kunt toch makkelijk voor zo'n € 10 per stuk domeinen registreren?! Uiteraard even aan denken dat je ze op eigen naam zet.
idd, voor 10 euro per jaar heb je al een domeinnaam bij e-dentify.nl, ik heb daar momenteel webhosting, lekker goedkoop, alleen wat sloom op het momentX-Lars schreef op 25 april 2004 @ 13:59:
Je kunt toch makkelijk voor zo'n € 10 per stuk domeinen registreren?! Uiteraard even aan denken dat je ze op eigen naam zet.
[Signature]
Verwijderd
Ik heb 2 domeinen bij transip lopen, dacht iets van 7,50 p.stuk ex btw doe er verder ook nog nix mee.
Bij nader inzien gaat deze dicht i.v.m. spam-gevoeligheid en niveau. Zie ook:
FAQ Internet & Telefonie
FAQ Internet & Telefonie
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()