Toon posts:

[MSN]Het is niet mogelijk om een gesprek met .. te beginnen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds kort heb ik windows XP ingeruild voor windows 2000 Pro, deze is veel stabieler als XP. maar nu zit ik met een probleem; msn doet het niet bij windows 2000: als ik een gesprek wil beginnen(of anders om) dan krijg ik een melding dat dat niet gaat :( --> "het is niet mogelijk om een gesprek met........te beginnen, probeer opnieuw. ik heb msn 6.1

alvsat bedankt

robert

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

windows 2000 & msn > [MSN] Het is niet mogelijk om een gesprek met .. te beginnen *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Probeer is die gebruiker te verwijderen en opnieuw toe te voegen.. hielp laatst ook bij mij :) (en laat die ander etzelfde doen)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-08 23:25
FLeSH schreef op 25 april 2004 @ 12:03:
Probeer is die gebruiker te verwijderen en opnieuw toe te voegen.. hielp laatst ook bij mij :) (en laat die ander etzelfde doen)
(@TS) Gaat het hier dan over 1 specifiek persoon? Of is het een algemeen probleem?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt, ik heb msn 6.1 verwijderd en 5 geinstalleerd, ik weet niet hoe dit kan maar hij werkt wel :*)

bedankt voor jullie hulp _/-\o_

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 12:10:
het is gelukt, ik heb msn 6.1 verwijderd en 5 geinstalleerd, ik weet niet hoe dit kan maar hij werkt wel :*)

Sorry dat ik nu zo kort door de bocht reageer, maar dit had je dus ook eerst zelf kunnen proberen voordat je hier een topic opent he.

iig mooi dat het werkt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

internetinfo schreef op 25 april 2004 @ 12:18:
[...]

Sorry dat ik nu zo kort door de bocht reageer, maar dit had je dus ook eerst zelf kunnen proberen voordat je hier een topic opent he.

iig mooi dat het werkt.
Nu is het natuurlijk wel zo dat het ook gewoon zou moeten werken onder 6.1 ;) Maar als de TS ook tevreden is met dit alternatief kan hij dit inderdaad beter eerst even verder proberen voor hier een topic over te openen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 12:10:

Ik weet wel hoe dit kan, je hebt de handwriting plugin geinstalleerd, zonder de benodige support libraries :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
sinds kort heb ik windows XP ingeruild voor windows 2000 Pro, deze is veel stabieler als XP.
het is dan XP. En kan je wat meer vertellen over waar je deze feiten vandaan hebt? Is 2000 veel stabieler?

ontopic:
Geen idee helaas

Verwijderd

Topicstarter
bij mij is 2000 stabieler, bij xp hangt de pc enige tijd vast na het inloggen, ook bij xp (kan ook aan mij liggen) krijg ik sneller en vaker foutmeldingen
Pagina: 1