[WinXP] Slaapstand en Standby grijs *

Pagina: 1
Acties:

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
Hoi,

Ik heb nu al een hele tijd het probleem dat ik niet de slaapstand en de stanby functie kan gebruiken in Windows XP Professional.

Als ik Windows XP Professional installeern (dat goed gaat) en als dat dan eindelijk werkt, klik ik dus op start -> afsuiten, maar dan is standby grijsgekleurd, en als ik op SHIFT druk komt ook geen Slaapstand te voorschijn :'(

Ik heb gekeken in Windows HELP, maar geen hulp.

IK heb dit probleem sinds een jaar, maar heb er mensen naar laten kijken, en die konden het ook niet fixen, dus vandaar dat ik dit hier post.

Kan iemand mij helpen? :)

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 09:46
Dan moet je even rechtermuisknop op je bureaublad doen => eigenschappen.
Dan naar tabblad 'schermbeveiliging' => onderaan op 'Energie...' klikken.
Dan kom je in 'Eigenschappen voor Energiebeheer' en daar kun je het zelf wel verder vinden denk ik, zo niet vraag maar raak.

Succes.

• AMDathlonxp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06-2024
allard_070 schreef op 25 april 2004 @ 10:02:
Dan moet je even rechtermuisknop op je bureaublad doen => eigenschappen.
Dan naar tabblad 'schermbeveiliging' => onderaan op 'Energie...' klikken.
Dan kom je in 'Eigenschappen voor Energiebeheer' en daar kun je het zelf wel verder vinden denk ik, zo niet vraag maar raak.

Succes.
Heb ik gedaan, maar het werkt nog niet 8)7

Bij slaapstand staat een vinkje, maar slaapstand word niet weergeven bij het afsluiten (ook niet als ik op SHIFT druk)

[ Voor 17% gewijzigd door AMDathlonxp op 25-04-2004 10:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat voor hardware (ACPI?) en drivers heb je? <== lijkt me zwaar relevant :p

Daarnaast zou ik [google=hibernate greyed out] etc. even checken: heb je bijvoorbeeld SP1 en alle patches van Windows en gebruik je bijvoorbeeld een Direct3D screensaver?

Op GoT zoeken naar 'slaapstand grijs' geeft niet veel interessants maar kijk toch even voor de zekerheid :)

offtopic:
Kleine titeledit per het WOS Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)