Hallo ik heb een Wireless Router van Sitecom en PCMCIA kaartjes van sitecom maar heb slechte verbinding wie kan mij helpen
Verwijderd
niet zo ver weg gaan zitten
Met alle respect, dit is wel erg kort door de bocht qua vraagstelling.
Met alle respect, dit is wel erg kort door de bocht qua vraagstelling.
Plaatsing antenne?
Hoe is je verbinding dan in procenten? Kun je vast wel zien met één of ander tooltje.
En inderdaad, niet zo ver weg gaan zitten
Hoe is je verbinding dan in procenten? Kun je vast wel zien met één of ander tooltje.
En inderdaad, niet zo ver weg gaan zitten
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Ook ik heb zo een dergelijke config.
Er zit een tooltje bij je pcmcia kaartjes waarmee je alles goed kunt configge.
Ik kan er hellaas niets ander op zeggen als kijk goed naar het tooltje en je zult zien wat er allemaal mis gaat.......
Er zit een tooltje bij je pcmcia kaartjes waarmee je alles goed kunt configge.
Ik kan er hellaas niets ander op zeggen als kijk goed naar het tooltje en je zult zien wat er allemaal mis gaat.......
Verwijderd
Heb bij een vriend setup proberen te maken met sitecom "shit"..... en dat bleek ook zo te zijn. Naar slaapkamer ( alleen 2 gipsen muurtjes ertussen ) gewoon geen bereik.
Heb die spullen teruggebracht... en linksys of us-robotics geadviseerd....
Bereik Sitecom is gewoon bagger...
Heb die spullen teruggebracht... en linksys of us-robotics geadviseerd....
Bereik Sitecom is gewoon bagger...
Voor wat het waard is:
Je kunt ook met de 'topmerken' behoorlijke ontvangstproblemen hebben.
Neem bijv. Belkin, die is als een van de betere getest en heb ik gebruikt bij een kennis. Het ontvangstresultaat is bedroevend slecht dankzij de lokale omstandigheden. Dezelfde configuratie werkt in een andere omgeving perfect.
Je kunt ook met de 'topmerken' behoorlijke ontvangstproblemen hebben.
Neem bijv. Belkin, die is als een van de betere getest en heb ik gebruikt bij een kennis. Het ontvangstresultaat is bedroevend slecht dankzij de lokale omstandigheden. Dezelfde configuratie werkt in een andere omgeving perfect.
ARME AOW’er
Voordeel van andere merken zoals bijvoorbeeld linksys of D-link is bovendien dat er aangepaste firmware te vinden is waarmee het bereik kan worden vergroot.
Maar inderdaad een beetje meer informatie is wel fijn.
Wat noem je slechte verbinding?
Wat voor situatie (aantal muren/soort muren blablabla)
Ga zo maar door.
Maar inderdaad een beetje meer informatie is wel fijn.
Wat noem je slechte verbinding?
Wat voor situatie (aantal muren/soort muren blablabla)
Ga zo maar door.
[ Voor 36% gewijzigd door punisher007 op 25-04-2004 09:35 ]
Waarmee je bedoelt dat Sitecom géén firmware aanpast? Helaas is dat niet correct. Het was via Google eenvoudig uit te vinden dat er ook van Sitecom regelmatig nieuwe firmware uitkomt.Punisher007 schreef op 25 april 2004 @ 09:33:
Voordeel van andere merken zoals bijvoorbeeld linksys of D-link is bovendien dat er aangepaste firmware te vinden is waarmee het bereik kan worden vergroot.
(overigens heb ik geen Sitecom)
ARME AOW’er
Verwijderd
FYI : berichtje is vannacht om half 3 geplaatst...
Denk dat TS nu nog op een oor ligt....
Denk dat TS nu nog op een oor ligt....
Verwijderd
@GuardianAngel
Ik gebruik het hier ook en werkt perfect heb een bereik van ongeveer een meter of 50 daarbuiten wordt het een slechter ontvangst of geen ontvangst.
Daarbij moet ik ook nog vertellen dat de router boven op mijn 19"rack staat op de eerste verdieping van onze woning.
En met 50 meter is getest naar de overkant bij een kennis in huis.
DWZ: router->muur->straat (10meter)->muur->muur->muur->lapdoos (totaal een meter of 50.
En dan heb ik nog altijd een 11Mbit verbinding hierna zakt hij wel erg vlug terug naar 5 en 2Mbit.
Maar moet wel zeggen dat ik er super tevreden over ben.
Ik gebruik het hier ook en werkt perfect heb een bereik van ongeveer een meter of 50 daarbuiten wordt het een slechter ontvangst of geen ontvangst.
Daarbij moet ik ook nog vertellen dat de router boven op mijn 19"rack staat op de eerste verdieping van onze woning.
En met 50 meter is getest naar de overkant bij een kennis in huis.
DWZ: router->muur->straat (10meter)->muur->muur->muur->lapdoos (totaal een meter of 50.
En dan heb ik nog altijd een 11Mbit verbinding hierna zakt hij wel erg vlug terug naar 5 en 2Mbit.
Maar moet wel zeggen dat ik er super tevreden over ben.
Werlkom op GoT 
Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijkt het dat je er wat te snel doorgeklikt bent, want deze topic voldoet niet aan een aantal eisen. Het zou een goed idee zijn die registratievoorwaarden nog eens door te lezen dus
- topics horen in het juiste subforum. Een WLan router is netwerkapparatuur dus hoort het in Network Troubleshooting (NT)
- we vragen niet dat je gelijk enorm veel kennis hebt, wel dat je zelf de moeite doet te posten wat voor spullen je exact hebt (bij netwerken: hoeveel computers en hoe aangesloten), wat je zelf allemaal gedaan hebt, maar belangrijkst van allemaal gewoon duidelijk wat voor foutmeldingen je krijgt, kort gezegd waarom je hulp nodig hebt.
Daarnaast moet je nooit vergeten dat Gathering of Tweakers geen helpdesk is waar je problemen kunt dumpen maar een community is van computer-enthousiastelingen. Als je wilt dat wij je helpen, dan doen we dat graag, maar dan moet je zelf ook meedoen en je steentje bijdragen, al is het alleen maar door een goede topicstart.
Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas lijkt het dat je er wat te snel doorgeklikt bent, want deze topic voldoet niet aan een aantal eisen. Het zou een goed idee zijn die registratievoorwaarden nog eens door te lezen dus
- topics horen in het juiste subforum. Een WLan router is netwerkapparatuur dus hoort het in Network Troubleshooting (NT)
- we vragen niet dat je gelijk enorm veel kennis hebt, wel dat je zelf de moeite doet te posten wat voor spullen je exact hebt (bij netwerken: hoeveel computers en hoe aangesloten), wat je zelf allemaal gedaan hebt, maar belangrijkst van allemaal gewoon duidelijk wat voor foutmeldingen je krijgt, kort gezegd waarom je hulp nodig hebt.
Daarnaast moet je nooit vergeten dat Gathering of Tweakers geen helpdesk is waar je problemen kunt dumpen maar een community is van computer-enthousiastelingen. Als je wilt dat wij je helpen, dan doen we dat graag, maar dan moet je zelf ook meedoen en je steentje bijdragen, al is het alleen maar door een goede topicstart.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()