Toon posts:

[MP3s] Automatisch naar folders verplaatsen a.d.h.v. ID3 tag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tooltje die het volgende doet:

Ik heb hier een lijst van mp3's in één directory, deze mp3's had ik graag per artist in een mapje gezien.
Nu ben ik op zoek naar een toolje die dit doet afhankelijk van de ID3Tag van die mp3's.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:21
Probeer google eens zou ik zeggen, er zijn echt honderde tooltjes die dit kunnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10-2025

LocoShady

blaap..

ik doe het altijd handmatig :D

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:26

Exirion

Gadgetfetisjist

LocoShady schreef op 25 april 2004 @ 01:25:
ik doe het altijd handmatig :D
da's omslachtig :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10-2025

LocoShady

blaap..

mwoah op het moment maar 10 gig aan mp3tjes maar moet er nog steeds een stuk of 500 weer indelen :X

maar probleem is ook dat je heleboel artiesten hebt waar je maar 1 , 2 of 3 nr's van hebt en om nou een paar 100 mappen te hebben..

Verwijderd

LocoShady schreef op 25 april 2004 @ 01:27:
mwoah op het moment maar 10 gig aan mp3tjes maar moet er nog steeds een stuk of 500 weer indelen :X

maar probleem is ook dat je heleboel artiesten hebt waar je maar 1 , 2 of 3 nr's van hebt en om nou een paar 100 mappen te hebben..
jah zo iets zoek ik dus ook maar dan met:
detecten van hele albums en dat ie ze dan in artiest/album zet en de overige gewoon in artiest
en als er niet meer dan 5 mp3's zijn dan gewoon in varous artist doen ofzo

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik gebruik daar Media Jukebox voor, die bezit een paar leuke tools waaronder "verplaatsen op artiest/album"

Errur handig, maar...geen freeware...het kost 30 euro-tjes ofzo dus ik zou verder zoeken naar freeware oplossingen!

There is no place like ::1

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-07 21:52

NielZ

Casual

iTunes van Apple heeft een functie die hierop lijkt. Ik weet echter niet of er naar de ID3Tag wordt gekeken of de titel van het bestand.
Alle nummers worden keurig in mapjes geplaatst van de betreffende artiest, lijkt redelijk op wat jij zoekt dus. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Verwijderd

Topicstarter
zo te zien en ik niet de enige die met die probleem zit.
Als ge concreet geen antwoord uit de bus valt, programmeer ik zelf zo'n tooltje.
Post ik er wel een link naar zodat je het kan download.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Een andere methode die je zou kunnen gebruiken is een mass renamer die je filenames allemaal hetzelfde laat zijn aan de hand van je file tags.

Vervolgens zou je dan met een simpel for loopje je files kunnen moeten laten verplaatsen :)

+ titel edit (was: Losse mp3s)

[ Voor 7% gewijzigd door elevator op 25-04-2004 11:19 ]

Pagina: 1