Toon posts:

ati radeon 9200se opstart probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen in 2e pc van me zit het volgende in :

Amd 800 mhz
Jetway 663as Ultra
256 sdram geheugen
Ati radeon 9200se 128 mb

als ik (sinds vanmiddag.... niks aan hardware config gedaan) wil opstarten dan geeft ie meteen ( dus voor het bios zelfs ( beeld zie ej dus nie t) ) wat beepjes iets als 1x lang 3x kort ( 2x kan ook) das dus de beepjes voor videokaart maar hoe kan ik dit verhelpen??

p.s ik heb al op google gezocht maar kon niets vinden :(

alvast bedankt _/-\o_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd? Haal de kaart er eens uit en polaats hem goed terug, reset de BIOS van het moederbord en test de kaart een sin een andere pc.

Heeft dat allemaal geen resultaat (doet de kaart het in een andere pc dus ook niet) dan is waarschijnlijk de kaart overleden. Als je nog garantie hebt is het tijd om de bon te gaan zoeken dan :)

Verwijderd

Topicstarter
maar dit problleem heb ik vaker ... alleen dan is het na 2 keer aan/uit doen opgelsot maar dit blijft gewoon ... al vanaf vanmidag :( de eerste 2 dingen die je opnoemde heb ik al gedaan .... maar d elaatste nie t... ( en die gaat ook neit lukke .. omdat mijn pc tower is (atx) en verders hebben we nog wat compaqs (desktop (zonder agp slot) ) ... en aan pc van me pa mag ikk nie taan ... vooral nie t aan de binnenkant :P