Toon posts:

Problemen logitech optische muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn logitecht optische muis reageert nauwelijk op bewegingen, waardoor de cursor gewoon blijft staan waar dat ie daar voor stond. Op het moment dat je ongeveer 30 sec de muis beweegt dan begint deze eindelijk te reageren.

Nu zegt mijn broer dat dit ligt aan de usb aansluiting van het moederbord, ik ben echter van mening dat de muis gewoon kapot is.

Echter af toe reageert de muis wel direct, mijn vraag is dus wat hier de oorzaak voor zou kunnen zijn.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 14:40
Wat heb je allemaal al geprobeerd om het weer goed te krijgen:?

Al een andere USB Poort geprobeerd :Y)

En als je geen andere USB poort hebt een koppelstukje er tussen en hem in de PS2 poort steken en dan kijken of hij het doet

En om wat voor soort Logitech muis praten we:?

[ Voor 48% gewijzigd door HiDNN op 24-04-2004 23:03 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op watvoor ondergrond gebruik je de muis? Glanzend en/of wit misschien? Rood schijnt ook niet bevorderlijk te zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij met het koppelstuk in de ps2 geplugged, daar heeft ie het een tijdje goed gedaan, echt liep hij ook daar achter de feiten aan te hollen.
Daarom denk ik dat het aan de muis ligt. Het is een wheel mouse type m-bj58 verder kan ik weinig aan vinden. Hij zat bij het logitech internet keyboard, die het wel naar behoren doet. Ik heb het vermoeden dat de bewegingscensor niet of nauwelijks werkt, omdat ie zo traag reageerd.

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op 24 april 2004 @ 23:03:
Op watvoor ondergrond gebruik je de muis? Glanzend en/of wit misschien? Rood schijnt ook niet bevorderlijk te zijn :)
Ik heb zo'n fujitsu muis matje, maar die is wel voor ballen. Hij doet het nu al een stuk beter. Geinig, op deze muis mat doet ie niet zo goed, op andere weer wel. Ik ga nog eens verder op onderzoek, en zal eens kijken of ik een goede ondergrond kan vinden.

Edit:
Een vette ondergrond werkt ook niet bevordelijk voor het zicht van je muis oog. Dat wordt dus vaker de ondergrond schoon maken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 23:19 ]

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

scorpionv

This space for rent

Staat je PC niet gewoon in powersave?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is je oogie niet gewoon vies ?

Iperf

Pagina: 1