In deze thread heeft iemand voor de lol allemaal trolls en flamebaits uitgedeeld. Graag even waarschuwen of modrechten ontnemen.
Laat maar, die posting lijkt niet meer te bestaan (of is het gemoved naar LA?)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
pven, pas je link ff aan. Hij linkt naar deze topic.
Kip en Ei verhaal komt weer op.:)
Kip en Ei verhaal komt weer op.:)
Is ook al gemeld op het Moddereter forum. Ik was in de veronderstelling dat het idee achter het huidige modsysteem nou juist was dat foutieve moderaties op democratische wijze ongedaan gemaakt zouden kunnen worden?
Begrijp me goed, zo modereren mag natuurlijk niet, maar als het nodig is dat het hier gemeld wordt met een vraag om actie van de adjes is er dan niet iets fundamenteel mis
Begrijp me goed, zo modereren mag natuurlijk niet, maar als het nodig is dat het hier gemeld wordt met een vraag om actie van de adjes is er dan niet iets fundamenteel mis
Natuurlijk, wat losse foute trolls/flamebaits moeten gewoon gecorrigeerd worden, maar hier liep duidelijk iemand te sarren door overal trolls/flamebaits uit te delen waar het overduidelijk nergens op sloeg. Dat is misbruik van je modrechten wat bestraft kan worden door die rechten te ontnemen. Is al eerder gebeurd.
Een foute beoordeling geven kan iedereen gebeuren, maar dit was een graadje erger.
Een foute beoordeling geven kan iedereen gebeuren, maar dit was een graadje erger.
Democratischer zou het zijn, als je niet (zoals nu) de post 1 punt omhoog of omlaag gooit, maar de uiteindelijk score aangeeft. Het 'systeem' berekend daarna het gemiddelde, en 'deskundigen' lopen _daarna_ de draadjes langs om de grote uitschieters iets in te dammen. (een soort veto stem) (een score mag 1 punt afwijken van waar hij/zij zou horen, vindt ik)
Pagina: 1