Toon posts:

[2K] windows wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
pc met Win2kPro wil ineens niet meer opstarten. het booten (bios) is nog wel te zien, daarna het zwarte scherm met balk onderin (en message over f8) ook, maar zodra hij gaat "laden" springt het beeld op zwart en zien we niets meer.
via veilige modus gebeurt er het zelfde.
is dit nog te verhelpen? (ik kan natuurlijk de harddisk in een andere pc zetten en de bestanden copiëren, maar kan dit door een virus komen ?, anders doe ik dat liever niet :) )
(de search gaf wel een aantal results met hetzelfde probleem, maar overal kon men nog in veilige modus komen).

verdere info:
epox kt133a-plankje + duron 850 + tnt2-kaartje. er is verder niets aan de hardware veranderd. aan software geloof ik ook niet, maar ik ben niet de laatste geweest die achter de pc gezeten heeft..

Verwijderd

Topicstarter
ok, toch maar gekozen om de harde schijf in mijn eigen computer te stoppen en de bestanden over te zetten. maar aangezien in niet meer in de windows op de oude hardeschijf kan komen kan ik ook niet bij de instellingen van een inbelverbinding. waar zijn deze opgeslagen? (register ofzo?)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

iirc worden die opgeslagen in een .pbk file - kijk eens ofdat je die kan vinden? :)

Verwijderd

Topicstarter
probleem verholpen:

win2k-cd erin, booten vanaf de cd; kiezen voor installeren, nadat hij bestaande installatie gedetecteerd heeft kiezen voor herstellen (R). Win2k word opnieuw geinstalleerd ("ge-upgrade") en alle bestanden blijven bewaard, alleen drivers moeten opnieuw geinstalleerd.