voor mijn volgende mod ben ik opzoek naar voorbeelden van casemods die op een normaal formaat bureau passen. Het gaat om voorbeelden zoals deze:

bij voorbaat dank

bij voorbaat dank

heb ik ook gedaan, maar nie echt veel kunnen vindenolof schreef op 24 april 2004 @ 19:05:
Heb je aleen dit voorbeeld maar kunnen vinden met google en de got search?
Denk dat je toch wel meer zelf al moet kunnen vinden.
Kijk maar eens tussen de verschillende camemod topics of er iets leuk tussen staat.
Ik wil alleen maar ideeën opdoen voor m'n eigen unieke casemod.
Dan zie je de fans en de uv niet
weet iemand nog een leuke signature?
Hey das de Blue Lightning van Soef konijn, geloof me die wil je denk niet op je bureau bebbenhackjedi schreef op 24 april 2004 @ 19:03:
voor mijn volgende mod ben ik opzoek naar voorbeelden van casemods die op een normaal formaat bureau passen. Het gaat om voorbeelden zoals deze:
[afbeelding]
bij voorbaat dank
[ Voor 16% gewijzigd door dreeke op 24-04-2004 21:41 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
wel een leuk idee trouwensdreeke schreef op 24 april 2004 @ 21:40:
Maak een extra plank onder je bureau en maak van je bureaublad een glasplaat. Daar tussenin doe je de hardware.
Dan zit je te typen OP je computer
Oeps, Crazyfool had hetzelfde in gedachten...
Dan neem je toch je bureau meeVerwijderd schreef op 25 april 2004 @ 11:25:
[...]
wel een leuk idee trouwensalleen beetje lastig als je ooit naar een lanparty wilt
Zelfs de Kijkshop heeft het !Hayfork schreef op 25 april 2004 @ 11:24:
offtopic: Dat ding op het plaatje... bovenop met die bliksemschichten... hoe heet zoiets, hoe duur is het en waar kan ik het kopen... ik zoek dat al maanden voor MIJN casemod! kan het nergens vinden
-
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Was geloof ik een oude autostoel meende ik ergens gelezen te hebben.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Kijk eens op http://www.mini-itx.com/hackjedi schreef op 24 april 2004 @ 19:03:
[afbeelding]
bij voorbaat dank

[ Voor 15% gewijzigd door Animal_X op 25-04-2004 17:32 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ja, hij wilt weten wat ie iet moet makenhackjedi schreef op 24 april 2004 @ 20:35:
[...]
Ik wil alleen maar ideeën opdoen voor m'n eigen unieke casemod.
[ Voor 3% gewijzigd door addictive op 25-04-2004 21:05 ]
Wat ben jij van plan om te gaan maken dan?_ferry_ schreef op 25 april 2004 @ 21:23:
als je een paar weken wacht, dan heb ik nog een leuk voorbeeld(als ik de PC zelf tenminste nog aan de praat krijg).
Ook een desktop kast, als server
de handyman wil ook wel is zoiets hebben.Hayfork schreef op 25 april 2004 @ 11:24:
offtopic: Dat ding op het plaatje... bovenop met die bliksemschichten... hoe heet zoiets, hoe duur is het en waar kan ik het kopen... ik zoek dat al maanden voor MIJN casemod! kan het nergens vinden

0110101001111010

0110101001111010

[ Voor 9% gewijzigd door worrel op 26-04-2004 14:03 ]
Iedereen heeft recht op mijn mening
Verwijderd
Ja die is zeker mooi maar niet echt iets voor "op" je burau nietwaar? Diegene heeft zun hele bureau gemod! (wat wel erg stoer is imo)
Hayfork schreef op 25 april 2004 @ 11:24:
luminglasTerw_Dan schreef op 26 april 2004 @ 09:35:
Dat ding bovenop die kast is toch zo'n plaat die als je hem aanraakt die electrische dingetjes naar je vinger toe gaan. Weet zo de naam niet maar heb ze wel eens in de winkels gezien. Kijk eens in de electronica winkels.
[ Voor 11% gewijzigd door RolandWitvoet op 26-04-2004 23:22 ]
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Waarom bouw je dan niet gelijk een flinke TFT's in je buro? Heb je ook geen monitor meer nodig.dreeke schreef op 24 april 2004 @ 21:40:
Maak een extra plank onder je bureau en maak van je bureaublad een glasplaat. Daar tussenin doe je de hardware.
Dan zit je te typen OP je computer
ja, zo'n plasma achtig ding. Is wel vet.Terw_Dan schreef op 26 april 2004 @ 09:35:
Dat ding bovenop die kast is toch zo'n plaat die als je hem aanraakt die electrische dingetjes naar je vinger toe gaan. Weet zo de naam niet maar heb ze wel eens in de winkels gezien. Kijk eens in de electronica winkels.
NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty
Da's wel erg makkelijk naar een Lan-Party, heb je iig altijd je eigen bureau bij je.worrel schreef op 26 april 2004 @ 13:10:
[afbeelding]
[afbeelding]
URL: http://www.case-gallery.de
zoiets? vind m erg leuk
Meh!
speelt ook gelijk een stuk beterDe_Koele_Man schreef op 26 april 2004 @ 23:13:
[...]
Da's wel erg makkelijk naar een Lan-Party, heb je iig altijd je eigen bureau bij je.
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 17:41 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Aapje op 08-11-2004 20:55 ]
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq