Aloha,
Ik heb geprobeerd om op de Asus 9600XT twee monitoren aan te sluiten. Werkt eigenlijk allemaal goed. Echter, als ik in XP de tweede monitor inschakel "Extend my windows desktop,...." dan schakelt de 2e monitor normaal in. Maar,..op hetzelfde moment "bevriest" de taakbalk onderin op de hoofd monitor. De start button in de taakbalk begint nerveus te knipperen. Deze taakbalk is ook met geen mogelijkheid te gebruiken terwijl de pc eigenlijk niet hangt. De snelkoppelingen op mijn desktop werken normaal. Als ik de 2e monitor weer uitschakel dan werkt de taakbalk weer normaal. Heeft iemand hier al ervaring mee ??
Wat heb ik al gedaan:
WinXP opnieuw geïnstalleerd,
Asus & Ati drivers geprobeerd,
Monitoren van port verwisseld (VGA/DVI)
Asus hydravision,
WinXP doorgespit,
Ge-googled (is dat een werkwoord ??)
Specs:
Asus P4P800 (bios 1014)
Asus 9600XT 128MB
2x 512MB MDT DDR400
P4 2.4GHz 533 FSB
Philips 107MB CRT (aangesloten op VGA poort)
Packard Bell 1015 (14") CRT (Aangesloten op DVI poort)
Thnx anyway,.....
Ik heb geprobeerd om op de Asus 9600XT twee monitoren aan te sluiten. Werkt eigenlijk allemaal goed. Echter, als ik in XP de tweede monitor inschakel "Extend my windows desktop,...." dan schakelt de 2e monitor normaal in. Maar,..op hetzelfde moment "bevriest" de taakbalk onderin op de hoofd monitor. De start button in de taakbalk begint nerveus te knipperen. Deze taakbalk is ook met geen mogelijkheid te gebruiken terwijl de pc eigenlijk niet hangt. De snelkoppelingen op mijn desktop werken normaal. Als ik de 2e monitor weer uitschakel dan werkt de taakbalk weer normaal. Heeft iemand hier al ervaring mee ??
Wat heb ik al gedaan:
WinXP opnieuw geïnstalleerd,
Asus & Ati drivers geprobeerd,
Monitoren van port verwisseld (VGA/DVI)
Asus hydravision,
WinXP doorgespit,
Ge-googled (is dat een werkwoord ??)
Specs:
Asus P4P800 (bios 1014)
Asus 9600XT 128MB
2x 512MB MDT DDR400
P4 2.4GHz 533 FSB
Philips 107MB CRT (aangesloten op VGA poort)
Packard Bell 1015 (14") CRT (Aangesloten op DVI poort)
Thnx anyway,.....