Toon posts:

MSI K8T Neo-FIS2R : cool 'n quiet functie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de handleiding van bovenvermeld moederbord zou ik in de bios onder "frequency/voltage control" cool 'n 'quiet support moeten terug vinden zodat ik dit kan activeren maar ik vind dit niet.Kan iemand mij helpen aub?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Staat dat niet automatisch aan? En als je BIOS niet hetzelfde is als in de handleiding, dan is het misschien handig dat je 'm eerst flasht, want volgens mij werkt C'n'Q niet eens met de eerste BIOS-versie(s) :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December,ik denk dat het dat ook moet zijn.Is het dan voldoende indien ik dit flash via live update van het bios.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Dat kan je het beste opzoeken op de site... Daar staat wel precies hoe je et moet doen. Als je niet via flash mag updaten, dan kan je het beste werken met rd-dos, maar dit staat ook uitgelegd in de Faq.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

December=correct

Verwijderd

Topicstarter
Is dit gevaarlijk of moeilijk om mijn bios te flashen of te updaten want ik heb dit nog nooit gedaan?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Je moet het powermanagement in het configuratiescherm ook op "minimal" zetten voor Cool & quiet.

Klopt het trouwens dat je met dit bord niet front- en rearaudio tegelijk kunt gebruiken, alleen of rear of front? Ik heb laatst een pc voor iemand gebouwd met dit bord en die persoon moet nu als hij zijn headset wil gebruiken steeds de speakers ontkoppelen, terwijl dat bij de oude pc met budget Aopen bordje niet hoefde.

Verwijderd

Topicstarter
Powermanagement heb ik al aangepast,het is enkel nod die c'q functie die ik in mijn bios moet krijgen.En om uw vraag te antwoorden mpmad,ik kan wel degelijk luisteren en spreken tegelijkertijd.Maar ik zeg u er wel bij dat ik deze pc niet helemaal alleen in elkaar heb gestoken dus wat we nu precies gedaan hebben weet ik ook niet.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

@ TS

Kun je even kijken welke BIOS-versie je nu hebt? Vanaf versie 1.1 wordt C&Q ondersteund. http://www.msi.com.tw/pro...pt_bos_detail.php?UID=496

(zie ook de opmerking van December)

[ Voor 27% gewijzigd door Guardian Angel op 25-04-2004 12:31 ]

ARME AOW’er

Pagina: 1