Toon posts:

Kazaa zelf bronnen toekennen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik down soms wel eens een bestandje van het p2p netwerk (over welke bestanden ga ik nu niets zeggen, tamelijk grote bestanden.) En nu staan er een paar bestanden al even op verbinden. Al dagen/weken hier en daar soms eens beetje downen voor een paar sec, maar niet echt de moeite. Nu zoek ik het bestand opnieuw en zie ik dat het een andere bestandsnaam heeft gekregen. (Er zijn mensen die het leuk vinden om na een halve dag de bestandsnaam te veranderen :( )Ik weet dat het hetzelfde bestand is aan de hand van de grote en andere zaken. Zou het mogelijk zijn om zelf die andere bronnen die ik dan vind toe te kennen aan de download die ik al bezig ben? Het zou volgens mij toch een boost geven.
Ik heb al in de search gezocht en op google (in het nederlands want ik weet het engelse woord voor toekennen niet, en ik heb geen woordenboek bij de hand :))
Kan iemand me helpen? Ik denk dat dit wel interessant zou zijn voor andere users.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
hmm vaagvaagvaag...

ik weet wel van eMule dat hij dat automatisch doet: hij vergelijkt ze en als ze zelfde size enzo hebben dan pakt hij die ook mee als bronnen maar andere weet ik het niet van...

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Topicstarter
stevenP schreef op 24 april 2004 @ 18:12:
hmm vaagvaagvaag...

ik weet wel van eMule dat hij dat automatisch doet: hij vergelijkt ze en als ze zelfde size enzo hebben dan pakt hij die ook mee als bronnen maar andere weet ik het niet van...
Ja kazaa normaal ook, maar de bestandsnaam is 1 van de vereisten dacht ik die gelijk moesten zijn.
Kan je bij emule het uploaden afzetten? Want ik heb een limiet en daar zit je snel over :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 18:54 ]

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 18:52:
[...]

Ja kazaa normaal ook, maar de bestandsnaam is 1 van de vereisten dacht ik die gelijk moesten zijn.
Kan je bij emule het uploaden afzetten? Want ik heb een limiet en daar zit je snel over :(
uploaden kan niet afgezet worden... anders is het netwerk straks dood....

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Je kan met e-mule zelf de upload niet limiten, maar wel met bijv netlimiter, doe ik zelf altijd. Meestal tot 5 kB/s :)

Maar e-mule vind ik zelf niet zo'n goed programma. Als ik jou was zou ik DC++ of Bittorent gebruiken.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 18:52:
[...]

Sharing is Caring, Fuck the RIAA!

Alleen als mensen blijven delen..valt er spul te halen! Wat je wel kan doen is upload limiteren.... als je het op 10kb/s zet ofzo dan heb je minder last van netwerk problemen..enzo :-)

mmm, heb zie "bronnen toekennen" optie ook eens gezien maar weinig mee gedaan. Misschien staat er iets over in de helpfile!

[ Voor 11% gewijzigd door swampy op 24-04-2004 19:14 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok, maar het gaat hier over kazaa, k ben eig een trouwe kazaa gebruiken :p

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*
Pagina: 1