Nu ik down soms wel eens een bestandje van het p2p netwerk (over welke bestanden ga ik nu niets zeggen, tamelijk grote bestanden.) En nu staan er een paar bestanden al even op verbinden. Al dagen/weken hier en daar soms eens beetje downen voor een paar sec, maar niet echt de moeite. Nu zoek ik het bestand opnieuw en zie ik dat het een andere bestandsnaam heeft gekregen. (Er zijn mensen die het leuk vinden om na een halve dag de bestandsnaam te veranderen
)Ik weet dat het hetzelfde bestand is aan de hand van de grote en andere zaken. Zou het mogelijk zijn om zelf die andere bronnen die ik dan vind toe te kennen aan de download die ik al bezig ben? Het zou volgens mij toch een boost geven.
Ik heb al in de search gezocht en op google (in het nederlands want ik weet het engelse woord voor toekennen niet, en ik heb geen woordenboek bij de hand
)
Kan iemand me helpen? Ik denk dat dit wel interessant zou zijn voor andere users.
Ik heb al in de search gezocht en op google (in het nederlands want ik weet het engelse woord voor toekennen niet, en ik heb geen woordenboek bij de hand
Kan iemand me helpen? Ik denk dat dit wel interessant zou zijn voor andere users.