Media Player opent niet

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-07 14:23
Ik heb een probleem met windows XP SP1 en MediaPlayer 9.

Wanneer ik Mediaplayer probeer te openen hoor ik enkel "pingping" (fout geluid) maar ik zie geen foutmelding.

Mediaplayer opent niet.

Wat is er mis??

[ Voor 9% gewijzigd door RePlayer op 24-04-2004 16:45 ]

---

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

geen idee, maar ik heb precies hetzelfde sinds een week of zo... heb nog geen tijd gehad om me er in te verdiepen en/of opnieuw te installeren, maar kan het een virus zijn? Mijn symantec corporate version real-time scan doet het sinds ongeveer die tijd ook niet meer namelijk. Gewoon op verzoek scannen gaat prima en dan vangt hij de virussen er ook netjes uit, maar real-time vertikt hij het... Maar misschien haal ik nu wel twee dingen die volstrekt niets met elkaar te maken hebben bij elkaar 8)7

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

probeer mediaplayer (of een ander programma dat je aan hebt staan) even te minimaliseren, mogelijk zit de foutmelding achter een programma

Verwijderd

Er is een leech bug in internet explorer die je media player uitschakelt (verwijdert). Heb je internet explorer 5.0 of lager?

• RePlayer
Als ik schoon opstart (geen geopende vensters dus) dan zie ik de foutmelding ook niet, ook niet als proces en ook niet met alt-tab.

Ik heb IE6 6.0.2800*******

Virus lijkt me vrijwel onmogelijk, ik heb norton antivirus die ik dagelijks bij laat werken indien mogelijk.

In de Windows Media Player Directory staat nog een executable nml mplayer2.exe die opent wel.

Dit is een soort classic versie denk ik.

[ Voor 47% gewijzigd door RePlayer op 24-04-2004 17:05 ]

---

Verwijderd

probeer dit eens:
start > configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer

onder het kopje systeemwerkset staan verschillende logboeken. kijk eens bij het Toepassingen logboek. grote kans dat daar de uitleg van de fout staat als je deze dubbelklikt

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-08 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit heb ik laatst ook gehad.. Ik heb mediaplayer gewoon opnieuw geinstalleerd en het probleem was opgelost.. Als je in program files\windows media player\installer gaat kijken (die map was er bij mij in ieder geval) dan vind je daar gewoon de installer terug.. Die een keer opstarten en daarna doet ie het weer als het goed is..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 24 april 2004 @ 17:17:
Dit heb ik laatst ook gehad.. Ik heb mediaplayer gewoon opnieuw geinstalleerd en het probleem was opgelost.. Als je in program files\windows media player\installer gaat kijken (die map was er bij mij in ieder geval) dan vind je daar gewoon de installer terug.. Die een keer opstarten en daarna doet ie het weer als het goed is..
Ik had PRECIES hetzelfde probleem en heb het op de manier van FlipFluitketel inderdaad kunnen oplossen

• RePlayer
Ja had het zelf al gevonden, toch bedankt.

---

Pagina: 1