Toon posts:

Draadloos met SMC Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben andere mensen nog ervaringen met de draadloze verbinding die in de 1501 zit en een SMC router (Barricade g) SMC2804WBR

De draadloze netwerkverbinding wordt herkend en kan ook zonder problemen SMC vinden, aan een hoge snelheid zelfs (in theorie) ... maar id praktijk kom daar heel weinig of niets van in huis, niet mee te werken dus... IP adres wordt nochtans ook toegewezen e.d.

Ik heb de tips in dit forum opgevolgd, allemaal zonder resultaat, dus vroeg ik mij af of iemand mij kan verderhelpen? of heeft iemand een soortgelijke configuratie?

Voor de rest : geweldig masjientje :)

Koen

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 16:21:
Hebben andere mensen nog ervaringen met de draadloze verbinding die in de 1501 zit en een SMC router (Barricade g) SMC2804WBR

De draadloze netwerkverbinding wordt herkend en kan ook zonder problemen SMC vinden, aan een hoge snelheid zelfs (in theorie) ... maar id praktijk kom daar heel weinig of niets van in huis, niet mee te werken dus... IP adres wordt nochtans ook toegewezen e.d.

Ik heb de tips in dit forum opgevolgd, allemaal zonder resultaat, dus vroeg ik mij af of iemand mij kan verderhelpen? of heeft iemand een soortgelijke configuratie?

Voor de rest : geweldig masjientje :)

Koen
Wat is precies je probleem ? :)

Als je geen ip krijgt: DCHP aan?
En slechte verbinding? Probeer eens andere kanalen.

En soms laat windows het gekregen ip idd niet zien via eigenschappen

Maar als je: Start -> uitvoeren --> CMD --> Ipconfig doet krijg je wel je echte ip te zien :)

1 voorbeeld:

Windows IP-configuratie

Ethernet-adapter LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: lan
IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 10.0.0.152
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Standaardgateway. . . . . . . . . : 10.0.0.138

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:20

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

staat de driver van je kaartje op adhoc of op infrastructure?
Hoe moet iig op infrastructure.

En natuurlijk wep en wpa aan, en je ssid niet broadcasten.
fijn machientje inderdaad ;)

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
Woops heb 2x hetzelfde topic gepost zie ik nu... Anyway, IP adres wordt toegekend, ik heb ook al met verschillende channels geprobeerd maar dit lost niks op.. ik krijg een verbinding, maar het gaat gewoon supertraag of niet..

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Move Complete Systemen & Laptops » Network Troubleshooting

[ Voor 11% gewijzigd door Laurent op 24-04-2004 18:28 ]