[MSI 8X DVD Brander] Brand probleem

Pagina: 1
Acties:

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2025
Ik heb dus een MSI 8X brander (ATAPI DVD RW 8XMAX) en deze zit in een sweex mobile case usb 2.0 5,25".

Allemaal leuk en wel maar als ik in Nero ga branden en ik laat hem eerst de speed testen zegt ie:

Speed Measurement completed : 23,7x
Dan gaat hij het proces starten en leest ie ineens nog maar 4,5 x, oftwel, dvd'tje naar de knopen.

Ik heb een pentium IV 2,4 Ghz met 1 Gig ram en genoeg hd ruimte, dus daar zou het niet aan moeten liggen denk ik ?
Uiteraard winxp met SP1..

Wat hij trouwens ook niet doet is een cd mounten als ik hem erin stop, in nero kan ik de cd wel lezen, en ook bekijken wat er verder op staat, maar niet geopend krijgen...

(Trouwens hetzelfde probleem als ik hem los in de computer aansluit, dus niet via de externe kast)

• macmouse
Waarom mount ie niet ?

Das toch raar, hij zou toch gewoon een cd moeten kunnen laten zien als ik deze erin stop ?

Het rare is namelijk dat als ik de brander op me laptop aansluit (met usb 1) dat hij dan wel gewoon mount !

[ Voor 33% gewijzigd door macmouse op 24-04-2004 17:08 ]

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-03 20:08

NielZ

Casual

macmouse schreef op 24 april 2004 @ 16:14:
Ik heb dus een MSI 8X brander (ATAPI DVD RW 8XMAX) en deze zit in een sweex mobile case usb 2.0 5,25".
Allemaal leuk en wel maar als ik in Nero ga branden en ik laat hem eerst de speed testen zegt ie:
Speed Measurement completed : 23,7x
Dan gaat hij het proces starten en leest ie ineens nog maar 4,5 x, oftwel, dvd'tje naar de knopen.
De meeste DVD's kunnen slechts op 4 speed gebrand worden. 23 Speed DVD branders bestaan nog compleet niet, dus dat zul je ook nooit halen. :)

Wat dat betreft werkt alles dus prima en hoef je je geen zorgen te maken. ;)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• macmouse
NielZ schreef op 25 april 2004 @ 01:13:
[...]

De meeste DVD's kunnen slechts op 4 speed gebrand worden. 23 Speed DVD branders bestaan nog compleet niet, dus dat zul je ook nooit halen. :)

Wat dat betreft werkt alles dus prima en hoef je je geen zorgen te maken. ;)
23 bestaat niet, dat begrijp ik.

Maar ik heb hier 8x dvd+r liggen van TraxData..
Dus dat is het probleem ook niet en werkt dus niet alles prima !
Maar ja, wat is er aan de hand dan ?

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 16:30

AMDFreak

Intel is zo..

Denk er er iets mis is met de herkenning van je MSI fikker?!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35