[Brein: schade door piraterij] Een troll op +2?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het nieuwste draadje van BREIN (Brein: 205 miljoen schade door piraterij in 2003) staat op dit moment erg schots en scheef, met als klapper van de dag een keiharde troll op een score van +2:
Ze maken die fout niet, ze weten het best. Het is als die vrouw die gloeiend hete koffie in haar eigen kruis flikkerde: Iemand anders de schuld ergens van geven om maar geld te kunnen eisen.

Japan heeft de Yakuza, Italie de Mafia, wij de stichting Brein.
Ik kan nog wel modereren, maar aangezien ik al gereageerd heb wil ik dat vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* op fietsje klimt *
edit:
Boehoe, wat een puinhoop - ben al drie keer van m'n fietsje afgevallen :'(

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1017852 sez it all trouwens, overbodig en offtopic maar als het de enige reaktie was zou je niks missen :)

Ook leuk:
Dat zijn prijsafspraken. Elke boerelul begrijpt dat.
En wie reageert er...? :*) En nog eens - ik zit hier wel tweemaal over te twijfelen tussen troll en inzichtvol.

[ Voor 95% gewijzigd door Rataplan op 24-04-2004 15:52 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handje punten geworpen over de pagina :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 15:46 . Reden: typo, need koffie :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Schaaf gehanteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Qua ethiek ben ik snel klaar, ik heb daar ook een reply geparkeerd. Echter, PM-tools zijn nog niet uitgesloten qua ethiek, maar daarvoor is de draad te vers.

* Delerium kijkt morgen nog eens goed naar deze 100+ replydraad

[ Voor 17% gewijzigd door Delerium op 24-04-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
*Leent Rataplans fiets*

Hm, die draad is best erg. Jammer dat reacties als deze nog op nul staan, aangezien ze perfect argumenten weerleggen. Duidelijk geval van op mening modereren, en weer lekker met zn allen anti-Brein doen lijkt me :)

Verzoeck tot PM: -1 -> 1, hij heeft namelijk groot gelijk door te zeggen dat de poster kortzichtig is (immers, een bedrijf moet nu eenmaal geld verdienen) met die redenering. Waarom dat dan een flame is, vraag ik me af :)

[ Voor 121% gewijzigd door G33rt op 25-04-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

G33rt schreef op 25 april 2004 @ 17:46:
Verzoeck tot PM: -1 -> 1, hij heeft namelijk groot gelijk door te zeggen dat de poster kortzichtig is (immers, een bedrijf moet nu eenmaal geld verdienen) met die redenering. Waarom dat dan een flame is, vraag ik me af :)
De strekking van die reactie is weliswaar overwegend wel correct, maar de manier van brengen is imho een keiharde flame.
WHAHAHAHAH OMG wat een uitspraak.
Als bedrijven niet op geld uit gaan:
DAN KUNNEN ZE NIET BESTAAN.
understatement van de week wat kortzichtigheid betreft
komt op mij over als iemand uitlachen en voor stommeling uitmaken, en dat noem ik een flame . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je verzoek tot PM wijs ikzelf af, ik vind het best een dikke flame, zodat ik de huidige 0-flame laat staan. Dat soort replies ga ik iig niet aanmoedigen.

De eerste reply, van Cookie stond op 1 toen ik langsreed en ook dat is ruim voldoende.

1 -> -1
1 -> 3

* Delerium schreef bovenstaand mailtje voor Bo's interventie.

[ Voor 7% gewijzigd door Delerium op 25-04-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Even nog als opmerking achteraf: die van Cookie was als voorbeeld bedoeld, dat sommige korte posts met een goed argument hier en daar wat laag staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ook beetje doorheen gefietst en wat gemod natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De troll staat nu op nul. Hij is niet meer modbaar, kan een PM hem op -1 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

0 -> -1
Ei'k geen idee waarom ik 'm op 0 heb laten staan.
Pagina: 1