One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Welke firmware zit er in? De mijne is nog nooit geflashed en werkt prima met firmware 1.0c onder WindowsXP-pro.
oei, goede vraag, dat had ik wel opgezocht een paar weken terug, maar dus niet genoteerd.
ik heb een aantal nero versies's geprobeert (5.5.x.x compleet, en 6.5.x trial ) en deze breken alle 2 hun nek ( communicatie error op 2% ) ik heb nu sony us gemaild, maar nog geen reactie gehad.
ik heb een aantal nero versies's geprobeert (5.5.x.x compleet, en 6.5.x trial ) en deze breken alle 2 hun nek ( communicatie error op 2% ) ik heb nu sony us gemaild, maar nog geen reactie gehad.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
net gekeken, staan er idd een paar bij, alleen mn virus scanner flipt er wel enorm op
haha, toch niet mijn pc haha, goed, volgend weekend even proberen als ik bij haar ben
Weet niet wat jouw virusscanner allemaal uitvreet dan, maar die site is verder wel okay en de firmware ZIPjes zijn gewoon clean?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
vraag ik me ook af, wat ie allemaal mekkertlimoentje schreef op 26 april 2004 @ 09:27:
Weet niet wat jouw virusscanner allemaal uitvreet dan, maar die site is verder wel okay en de firmware ZIPjes zijn gewoon clean?
Wat doen die programma`s dan met die CRX-140e branden (over hun nek gaan)
Bij mij doet die brander het gewoon perfect (meegeleverde firmware 1.0)
Btw...de software die destijds bij de brander geleverd werd werkt idd niet onder windows xp
Bij mij doet die brander het gewoon perfect (meegeleverde firmware 1.0)
Btw...de software die destijds bij de brander geleverd werd werkt idd niet onder windows xp
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Pagina: 1