Ik krijg het maar niet voor elkaar! Zit hier dus met een Asus router en PCMCIA kaart, router staat op 'factory defaults' maar krijg de boel maar NIET werkend onder Windows XP met SP1 en Windows 2000 Pro. Drivers die op de CD staan zijn niet goed, kaart wil met die drivers niet starten. Toen maar de nieuwste drivers van www.asus.com gehaald, maar nog werkt het niet. De laptop is een IBM Thinkpad 600, P2-233 (ja...ja...XP en 2k zijn niet supersnel, maar voor internet en email gaat het perfect
).
Op die CD staat ook het programma 'Asus WLAN Control Center' daarbij kan je kiezen hoe je het w-lan netwerk wilt vinden, door Ínfrastructure' of 'AdHoc' te kiezen. Bij Infrastructure vind die alleen het wlan netwerk va mijn buren (waar ik zonder problemen een IP adres krijg
), kies ik AdHoc dan vind die mijn netwerk wel, maar krijg ik GEEN ipadres. Ik snap trouwens ook niet waarom die mijn netwerk niet vind als die op Infrastructure staat ingesteld. Router heeft trouwens ook de nieuwste firmware.
Molski.
Op die CD staat ook het programma 'Asus WLAN Control Center' daarbij kan je kiezen hoe je het w-lan netwerk wilt vinden, door Ínfrastructure' of 'AdHoc' te kiezen. Bij Infrastructure vind die alleen het wlan netwerk va mijn buren (waar ik zonder problemen een IP adres krijg
Molski.