[XP]Setup doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10-2025
Hoi, ik heb een probleem met het installeren van programma's in XP. Het deed het altijd gewoon maar nu als ik iets wil installeren doet ie het niet. Ik start de Setup op maar er gebeurt niks.

Oftewel, ik denk dat er iets fout is met de setup. Ik heb nu al verschillende setups bestanden geprobeert (van verschillende programma's) maar hij doet het gewoon niet meer...

Hij geeft de setup wel weer in het taakbeheer maar er gebeurt verder niks...

Iemand enig idee hoe dit komt?

[ Voor 17% gewijzigd door sander_kok op 24-04-2004 15:05 ]

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 10:48
We hebben echt wat meer informatie nodig, onze glazenbol is namelijk alweer stuk. Heb je wel eens naar de rechten gekeken die je hebt met de account waarmee je software wilt installeren?

Verwijderd

log eens in onder je admin account en probeer het dan nog eens :)

• sander_kok
jappo112 schreef op 24 april 2004 @ 15:09:
We hebben echt wat meer informatie nodig, onze glazenbol is namelijk alweer stuk. Heb je wel eens naar de rechten gekeken die je hebt met de account waarmee je software wilt installeren?
Ik ben de admin ;) ben dus ook op de admin account ingelogt....

Wat moet je allemaal weten?

[ Voor 5% gewijzigd door sander_kok op 24-04-2004 15:33 ]

Verwijderd

Mischien eens een nieuwe versie van windows installer downloaden ? :?

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Nulnulnix

BOFH

Welke melding krijg je?

mogelijk is een entry in het register gewijzigd...
Start regedit op en browse naar:
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command

controleer of de volgende key daar staat:
(default) REG_SZ "%1" %*

Staat daar iets anders, wijzig dat!

We have just one world, but we live in different ones...

• sander_kok
Nulnulnix schreef op 25 april 2004 @ 08:34:
Welke melding krijg je?

mogelijk is een entry in het register gewijzigd...
Start regedit op en browse naar:
HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command

controleer of de volgende key daar staat:
(default) REG_SZ "%1" %*

Staat daar iets anders, wijzig dat!
Dat klopt al, ik heb gister de pc een aantal keer opnieuw geinstalleerd toen kon ik het meeste wel weer installeren maar als ik Adobe Premier wil installeren doet ie het niet. :'( En die heb ik vandaag toch echt nodig omdat ik morgen een volledig project moet inleveren....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[rml]The_Flight_Zone in "[ XP]Setup doet het niet"[/rml] <-- de installer opnieuw installeren gaat niet zomaar, maar check wel of de service niet is uitgeschakeld.

Wat zegt het event log trouwens?

En als het erg haast heeft kan je van ellende ook VMWare gebruiken of Windows opnieuw installeren. Nee geen nette of voldoening gevende oplossing maar bij een deadline wel zo handig :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

adobe premiere pro en cpu zonder SSE gaat ook niet werken,

weet niet of dat het geval is maar je geeft verder niet veel info, dus gokje van mijn kant.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• sander_kok
F_J_K schreef op 25 april 2004 @ 11:44:
[rml]The_Flight_Zone in "[ XP]Setup doet het niet"[/rml] <-- de installer opnieuw installeren gaat niet zomaar, maar check wel of de service niet is uitgeschakeld.

Wat zegt het event log trouwens?

En als het erg haast heeft kan je van ellende ook VMWare gebruiken of Windows opnieuw installeren. Nee geen nette of voldoening gevende oplossing maar bij een deadline wel zo handig :P
VMWare??? (windows opnieuw installen is mij idd iets te drastisch....

Weet niet waar in het eventlog ik moet kijken, krijg namelijk geen foutmelding ofzo...

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-02 16:17

TMC

Edit: oeps, deze reactie hoort hier helemaal niet thuis. Had dit tabje nog open staan nadat ik hier met de search terechtkwam. Excuses. :+

[ Voor 85% gewijzigd door TMC op 03-03-2008 22:10 ]

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 21:56
de installer van de Adobe is waarschijnlijk een MSI bestand. Deze kun je niet uitvoeren omdat je installer stuk is (de service of heel de installatie)

wat je kunt doen is:

naar software gaan, daar de installer verwijderen, dan een nieuwe versie downloaden bij MS (hier) en opnieuw proberen.

nadeel: als je de installer verwijderd ben je al je updates kwijt en evt. meer problemen. maar ja, het is waarschijnlijk een oplossing

you had me at EHLO

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:z oude koeien lekker in de sloot laten liggen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.