Ok, volgens mij ga ik nu een hele domme vraag stellen, maar ik kom er echt niet uit. 
Ik heb een map met een zootje .tar.gz bestanden deze moeten allemaal uitgepakt, gewoon in de zelfde map. Dus ik dacht 'tar -zvxf ./*.tar.gz' en klaar, maar die vlieger ging dus niet op. Ik krijg dan de volgende error:
Ik heb de manual doorgespit en het internet afgestruint, maar ik kan het niet vinden. Wat zie ik over het hoofd
Ik heb een map met een zootje .tar.gz bestanden deze moeten allemaal uitgepakt, gewoon in de zelfde map. Dus ik dacht 'tar -zvxf ./*.tar.gz' en klaar, maar die vlieger ging dus niet op. Ik krijg dan de volgende error:
code:
Als ik met gunzip ga uitpakken lukt het prima met een jokerteken, alleen zit ik dan nog met die verrekte .tar bestanden die ik niet uit kan pakken. Want ook bij gewone tar-balls krijg ik de bovenstaande error als ik 'tar -xf ./*' doe.1
2
3
4
5
6
7
8
| tar: ./GDM-AMD.tar.gz: Niet gevonden in archief tar: ./GDM-Angel.tar.gz: Niet gevonden in archief tar: ./GDM-AppleTuxBlack.tar.gz: Niet gevonden in archief [...enz...] tar: ./GDM-Unxstar.tar.gz: Niet gevonden in archief tar: ./GDM-Valladolid.tar.gz: Niet gevonden in archief tar: ./GDM-xpto.tar.gz: Niet gevonden in archief tar: Fout afsluiting uitgesteld na eerdere fouten |
Ik heb de manual doorgespit en het internet afgestruint, maar ik kan het niet vinden. Wat zie ik over het hoofd