Toon posts:

Problemen met mijn DVD737

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen :p,

Ik heb dus onlangs een DVD737 aangeschaft van het merk Philips (zoals jullie al weten) en ik ben redelijk newb op dat vlak ...

Ik heb van de philips site een upgrade van de firmware afgehaald en die geinstalleerd op mijn dvd-speler ...

Voor te testen heeft mijn peter een Divx gemaakt van een DVD van ons -> codec : Divx 5.x ... Probleem is nu -> De divx wordt wel afgespeeld, maar de audio is met 3 seconden vertraagd, wat dus echt niet leuk is om zo de film te bekijken ... Mijn vraag is of het mogelijk is dit probleem op te lossen ???

De DVD hangt gewoon aan de televisie .. en de televisie regelt het stereo geluid -> dus geen home cinema of surround system .. Gewoon stereo van televisie ...

Weet iemand raad ??? Zit er al paar uur op te zoeken, maar steeds krijg ik het zelfde resultaat :( ...

Mvg & thx op voorbaat mensen :D

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Hoe doet de divx het als je hem op de computer afspeelt?

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het hem juist, als ik hem op pc afspeel, is alles ook (weliswaar met de nieuwste codec) ... maar op de dvd, komt het geluid altijd achterna :s

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04
Kan dit niet in het andere dvd737 topic :?

Verwijderd

Topicstarter
sorry ben hier nieuw zé ... :s e ntsn al die berichten zoeken is ni evident.. als iemand het antwoord wist, dat ie het direct hier ging posten zou gemakkelijker zijn ;) .. sorry

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 04:03:
sorry ben hier nieuw zé ... :s e ntsn al die berichten zoeken is ni evident.. als iemand het antwoord wist, dat ie het direct hier ging posten zou gemakkelijker zijn ;) .. sorry
Que?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 04:03:
Sorry, snap hier niks van :? Kijk even je post na voordat je het echt post :X En het an in dat andere topic.
*report

Verwijderd

Deze vraag kun je het beste even in het Philips DVD737 DVD/DivX-speler Deel 2 topic stellen.

Verder is dit topic door het gezwets over topicreports en het andere topic totaal nutteloos geworden. Voor de search resultaten is het vele malen beter wanneer een probleem een eigen topic heeft. Het is dan helemaal niet erg dat er dan al een centraal topic voor is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.