Uit de handleiding van Veritas Backup Exec 9.1 for Windows Servers haal ik het volgende:

Sowieso raar dat support voor cdrw niet in het product zelf verwerkt zit, maar afijn. Ik ben er inmiddels achter dat ze hiermee Packet Writing software bedoelen; Nero InCD bijvoorbeeld.
Nu laat InCD echter mijn server crashen wanneer het maken van een backup voltooid is
Hij 'freezed' echt dus geen foutmelding in de Event Viewer. Alleen een harde reset biedt soelaas 
Iemand die toevallig ook met backup exec werkt en geschikte packet writing software heeft gevonden? Roxio Drag-To-Disc (het vroegere DirectCD) staat op de nominatie, maar dat is weer zo'n 'toeters-en-bellen' pakket.
Specs:
Software
Backup: Veritas Backup Exec 9.1 for Windows Servers (+laatste updates)
Packet Writing: Nero InCD 4.2.4.1
Hardware
Aopen CRW5232 (secundairy master)
Plextor PlexWriter 40/12/40A (secundairy slave)
Beide drives zijn voorzien van de laaste firmware.
N.B.: De oorzaak ligt niet bij Backup Exec omdat een backup naar bijvoorbeeld de harddisk vlekkeloos verloopt.
Bedankt

Sowieso raar dat support voor cdrw niet in het product zelf verwerkt zit, maar afijn. Ik ben er inmiddels achter dat ze hiermee Packet Writing software bedoelen; Nero InCD bijvoorbeeld.
Nu laat InCD echter mijn server crashen wanneer het maken van een backup voltooid is
Iemand die toevallig ook met backup exec werkt en geschikte packet writing software heeft gevonden? Roxio Drag-To-Disc (het vroegere DirectCD) staat op de nominatie, maar dat is weer zo'n 'toeters-en-bellen' pakket.
Specs:
Software
Backup: Veritas Backup Exec 9.1 for Windows Servers (+laatste updates)
Packet Writing: Nero InCD 4.2.4.1
Hardware
Aopen CRW5232 (secundairy master)
Plextor PlexWriter 40/12/40A (secundairy slave)
Beide drives zijn voorzien van de laaste firmware.
N.B.: De oorzaak ligt niet bij Backup Exec omdat een backup naar bijvoorbeeld de harddisk vlekkeloos verloopt.
Bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Counter-Strike op 24-04-2004 14:34 ]
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!