[Backup Exec] Packet Writing voor CDRW

Pagina: 1
Acties:

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Topicstarter
Uit de handleiding van Veritas Backup Exec 9.1 for Windows Servers haal ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://localtweakz.kicks-ass.net/zooi/pics/backupexec.gif

Sowieso raar dat support voor cdrw niet in het product zelf verwerkt zit, maar afijn. Ik ben er inmiddels achter dat ze hiermee Packet Writing software bedoelen; Nero InCD bijvoorbeeld.

Nu laat InCD echter mijn server crashen wanneer het maken van een backup voltooid is |:( Hij 'freezed' echt dus geen foutmelding in de Event Viewer. Alleen een harde reset biedt soelaas :(

Iemand die toevallig ook met backup exec werkt en geschikte packet writing software heeft gevonden? Roxio Drag-To-Disc (het vroegere DirectCD) staat op de nominatie, maar dat is weer zo'n 'toeters-en-bellen' pakket.

Specs:
Software
Backup: Veritas Backup Exec 9.1 for Windows Servers (+laatste updates)
Packet Writing: Nero InCD 4.2.4.1

Hardware
Aopen CRW5232 (secundairy master)
Plextor PlexWriter 40/12/40A (secundairy slave)

Beide drives zijn voorzien van de laaste firmware.

N.B.: De oorzaak ligt niet bij Backup Exec omdat een backup naar bijvoorbeeld de harddisk vlekkeloos verloopt.

Bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door Counter-Strike op 24-04-2004 14:34 ]

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Topicstarter
(N)iemand? :'(

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DLA (Drive Letter Access) software written by Veritas, is included with Record Now MAX. Record Now DX is the the trimmed down version, without DLA.
? Dat vond ik meteen via google.
http://www.cdrfaq.org/faq06.html#S6-4

[ Voor 12% gewijzigd door KillerAce_NL op 27-04-2004 16:02 ]

Verwijderd

met zowel incd als met dirrectcd ben ik in de loop der tijd vaak problemen tegengekomen met het teruglezen van de cdrw's .

Voor een backup lijkt me dit niet de beste oplossing.

Ik zou toch zo'n backup directory op hdd of tape zetten,
en die dan op bepaalde tijden op een cdrw/dvdrw branden

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Topicstarter
Heb ik gezien. Ook naar screenshots van RecordMax gekeken? De Packet writing zit geheel in de "core" en het geeft je niet de mogelijkheid om iets zonder gebruik te maken van de GUI van het programma op cd te zetten. Geinstalleerd gehad maar evensnel weer weg ;) HP heeft overigens ook nog haar eigen versie van Veritas' DLA, deze kan echter maar 1 brander tegelijk hanteren. Je moet om te switchen tussen drives handmatig overschakelen.
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 16:09:
met zowel incd als met dirrectcd ben ik in de loop der tijd vaak problemen tegengekomen met het teruglezen van de cdrw's .

Voor een backup lijkt me dit niet de beste oplossing.

Ik zou toch zo'n backup directory op hdd of tape zetten,
en die dan op bepaalde tijden op een cdrw/dvdrw branden
Een tapedrive (of een stoere taperobot ;)) is inderdaad een oplossing. In feite dé oplossing want daar is dit programma natuurlijk voor bedoeld. Ik heb echter 2 cd-brandertjes over en het moet gewoon te doen zijn ;)

Dat is het ook! Inmiddels ben ik in het bezit van Easy Roxio Media Creator 7. Een op het eerste gezicht nogal bloated programma. Gelukkig kent de setup de mogelijkheid tot het selecteren van componenten. Drag-To-Disc* stond bij het lijstje.

*

Q. What is Drag-to-Disc?

A. Drag-to-Disc lets users back up their data directly to a recordable CD or DVD just as they may with a floppy disk. Drag-to-Disc lets them add files to their disc by simply dragging them. Drag-to-Disc can even be used in the same way users would move files in Windows Explorer.

Precies wat ik wil en het draait als een zonnetje. Zonet rolde een keurige backup de cdlade uit! :) :)

Dank voor de reacties.