DMX X fire 1024 ICQ geluid vreemd en rare piepjes

Pagina: 1
Acties:

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
De typmachine geluiden van icq klinken kut met peren op mijn x fire 1024 ik heb al de nieuwste drivers gedownload en ik zou niet weten wat ik er aan moet doen, heb ook icq al opnieuw geinstalleerd ook gen resultaat

ook het tikken gaat ineens een stuk trager wat ik tik komt heel langzam op het scherm.

ook heb ik vreemde piepjes waar vroeger een klikje zat tijdens het surfen, het lijkt erop dat het veel te snel word afgespeeld

Breek je nek voorzichtig

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Terratec is op de hoogte van deze prob, ik heb als 1 van de eerste deze XFire, en heb altijd dit probleem gehad, en nu ook met de nieuwste drivers, er zit maar 1 ding op, en dat is op het luidsprekertje klikken in ICQ zodat er een kruis door komt te staan, zodat je géé'n typ-geluid meer hoort!

20*350ZO45°

Verwijderd

Damn das wel kut... :( ikke heb dat ook :(

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Hmmz.. ik heb het niet :? ik draai w2k met die xfire en icq2000b (laatste ?)

Mara why the hell heb je dat irritante geluid aan staan ?

Verwijderd

Zit die vertraging toevallig alleen in het begin van de eerste regel?
Want dat heb ik namelijk ook...:(

Verwijderd

dat i s een gebruikelijk probleem, maar als het aan de xfire ligt hoe zit dat dan? hij speelt toch alleen een wavje af.... dus als je dat adan hebt zou je het toch ook met andere programma's hebbeN?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Dit is wel brak, ik vind het wel een geinig geluidja namelijk, ga je steeds sneller van tikken. hebben ze al gereageert dat ze er wat aan gaan doen bij terratec?

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1