De crew werd door meerdere mensen benaderd met betrekking tot een ongewenst e-mailtje dat verstuurd is door een DPC lid.
Natuurlijk weet iedereen dat spam als zeer ongewenst wordt beschouwd, het is dan ook jammer te zien dat iemand op het idee is gekomen andere mensen lastig te vallen op deze manier en daar de naam Dutch Power Cows mee in verband brengt.
Ook D.net is er redelijk duidelijk over en beschouwt het als ongewenst: http://distributed.net/legal/policy.php
mocht je een mail krijgen die er ongeveer zo uit ziet:

Of wordt je lastig gevallen via MSN, weet dan dat we er boven opzitten
Als laatste wil ik jullie vragen geen persoonlijke gegevens hier te posten
Natuurlijk weet iedereen dat spam als zeer ongewenst wordt beschouwd, het is dan ook jammer te zien dat iemand op het idee is gekomen andere mensen lastig te vallen op deze manier en daar de naam Dutch Power Cows mee in verband brengt.
Ook D.net is er redelijk duidelijk over en beschouwt het als ongewenst: http://distributed.net/legal/policy.php
We zijn bezig de personen te bereiken die het mailtje gestuurd hebben. Het achterhalen van het persoon was niet moeilijk aangezien hij al eerder van zich heeft laten horen in de vorm van illigale clients e.d."spamming" ofwel voor je eigen team ofwel voor distributed.net in het algemeen is nadrukkelijk niet toegestaan. Het massaal posten van
werving voor distributed.net in 'off-topic' nieuwsgroepen is uitermate vervelend. Het mailen van mensen die niet op welke manier dan ook
hun interesse hebben getoond in distributed.net is een kwalijke zaak.
Het doorzoeken van email-adressen uit de statistiekenpagina's en het proberen deze personen te werven voor je eigen team zal *niet* resulteren in dat wat je zult verwachten. Probeer het maar niet eens.
mocht je een mail krijgen die er ongeveer zo uit ziet:
Of wordt je lastig gevallen via MSN, weet dan dat we er boven opzitten
Als laatste wil ik jullie vragen geen persoonlijke gegevens hier te posten
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME