[D2OL] lange laad tijd

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-02 08:42

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ik dacht ik ga wat candidates sparen, maar als ik d2ol opnieuw opstart laad hij al die oude candidates voor hij begint, dit duurt best lang, is hier niet een snellere manier voor???, ik wil namelijk gewoon even sparen maarjah een half uur wachten voor hij helemaal begint :(
is er iets wat ik hier aan kan doen??? plz help

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

add flushen is dan een stuk makkelijker.

Gewoon een nieuwe node beginnen en deze bij D2OL niet toevoegen.
je levert zo gewoon je resultaten in bij sengent, maar in de stats zijn ze nog niet te zien, tot het moment dat je die node weer toevoegt.

http://www.teamcoldfusion.nl

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Niet opnieuw opstarten misschien O-) Een pc die aanstaat cruncht sneller dan een PC die uitstaat :P

/(bb|[^b]{2})/

Verwijderd

JR1974 schreef op 24 april 2004 @ 13:55:
Niet opnieuw opstarten misschien O-) Een pc die aanstaat cruncht sneller dan een PC die uitstaat :P
ook een goed punt :P

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
ik had gehoopt op een beetje vriendelijke reactie, ik ben hier om de stat een beetje te helpen maar als er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen, reageer dan niet.
mn pc staat op mn kamer en ik vind et niet prettig slapen met dat ding te zoemen (en ga nouw aub niet over waterkoeling lopen zeiken daar gaat et nu niet om)
Ik zet mn pc dus 's nachts uit. Ik zet vanmiddag de client weer aan maar nu ongeveer 2 uur later issie nog steeds niet aan et crunchen, iemand een tip?

Verwijderd

Hmm, da's niet echt zoals het hoort ;( Maar candidates die hij af heeft gaat 'ie niet laden, dus daar ligt het niet aan. Het enige wat hij moet laden is de library met informatie over de moleculen. Kun je misschien antwoord geven op deze vragen :) :

Wat voor pc is het precies?
Welke processen draaien er allemaal al uit d2ol.exe, javaw.exe, gridwin.exe, dockwin.exe?
Welk van die processen heeft 100% CPU-gebruik in taskmanager?
Hoe draai je de client? Naturel, als service, in file-mode?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 15:56 ]

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Wat is de melding waardoor je ziet dat hij niet aan het crunchen is..? Is je buffer vol? Als je geen units meer hebt zal er altijd blijven staan dat D2ol initialising is..

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
er staat initalizing, this may take a few minutes.
Maar ik heb em nu weer online gezet, en nu download(load) hij vrolijk weer 1000 tasks, dan maar geen flush, dan maar een continu aantal candidates.

Het gaat trouwens om een Athlon 2800+ met 512Mb die af en toe puur voor d2ol aan et crunchen is en ik moet zeggen dat dat mooi vlot gaat, daarom wou ik dus flushen maar helaas

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op 24 april 2004 @ 16:24:
er staat initalizing, this may take a few minutes.
Maar ik heb em nu weer online gezet, en nu download(load) hij vrolijk weer 1000 tasks, dan maar geen flush, dan maar een continu aantal candidates.

Het gaat trouwens om een Athlon 2800+ met 512Mb die af en toe puur voor d2ol aan et crunchen is en ik moet zeggen dat dat mooi vlot gaat, daarom wou ik dus flushen maar helaas
Als je genoeg in je inbuffer hebt moet dat gewoon gaan hoor. Als je je buffer had leeggegraasd stopt hij inderdaad, dan kan hij nix meer doen. ;(

Maar je kan nu nog mooi 5 dagen meesparen ;)

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
jah maar in 1 dag 2000 tasks? lijkt me wel erg overdreven

• dsmeef
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
nee, in 5 dagen 2000 tasks ;)
maar ook dat is wat veel gevraagd hoor.. Je kan een add-flush doen:

Installeer de node opnieuw, vul je e-mail adres in
ga NIET naar d2ol om je node toe te voegen
laat de node gewoon online staan en laat hem flushen

Als je genoeg gespaard hebt, dan ga je naar d2ol en voeg je de node toe aan je account
pas dan komt deze ook in de stats en heb je een megaflush

succes :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

installeer de client opnieuw bedoel je ^

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Nee, howr! Als je node.prp weggooit (nadat je alles wat je al hebt uitgerekend hebt geflusht en daarna de client hebt uitgezet en de client opnieuw opstart, zal hij opnieuw om ´n emailadres vragen! Dan wordt er dus een nieuwe node.prp aangemaakt!

En op de site van www.d2ol.com, kun je die node adden als je ingelogd bent! :)

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Topicstarter
ik heb een nieuwe client/node gedownload, alles gewoon standaard nix raars ingesteld. maar ik zie nog steeds geen conformers en hun fitness?? wazige bedoeling

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op 24 april 2004 @ 19:02:
ik heb een nieuwe client/node gedownload, alles gewoon standaard nix raars ingesteld. maar ik zie nog steeds geen conformers en hun fitness?? wazige bedoeling
Heb je een groot 'candidate buffer'? Het duurt een tijdje om ze allemaal te downloaden; ok in de tussentijd begint 'ie ook al te crunchen hoor.
Heb je DSpy draaien (om d2ol client te monitoren).
Zijn er files in de "res\data\current"? dit zijn de temp files, op z'n minst kan je zien dat 'ie bezig is.
btw, heb je windows of linux? ik had ergens gelezen dat bij linux bepaalde standaard c-library nodig heeft.
Pagina: 1