Toon posts:

Edonkey teveel CPU verbruik ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik eDonkey aanzet gaat alles nog goed maar ongeveer naar 5 min gaat mijn CPU ineens naar de 100 % en is mijn comp f*cking traag ???
Wat kan ik hiermee doen ?
Heb mijn comp al opnieuw geinstal maar nog niks ???

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Over wat voor pc hebben we het? Welk OS? Heb je al geprobeerd het aantal verbindingen van edonkey lager in te stellen? etc. etc.

{signature}

Verwijderd

Misschien moeten er nog shared files gehashed worden..?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry
P4 1.4ghz |:(
512 ram
Windows XP

mijn max connections staat op 45.
is dat goed of niet ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:30:
Misschien moeten er nog shared files gehashed worden..?
nee dit is al gebeurt, en hij doet het altijd pas na een tijdje nooit gelijk ?

Verwijderd

eDonkey is niet erg populair onder GoT'ers, ze gebruiken over het algemeen liever eMule. Kijk anders eens op het forum van eDonkey, misschien kunnen ze je daar verder helpen. Heb je dit probleem trouwens ook met de nieuweste versie van eDonkey? Misschien kan je op het eDonkey forum, een betaversie vinden waar dit probleem is opgelost.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kijk eens of er bij de servers 255.255.255.255 bijstaat,dit zorgde paar versies terug voor dit probleem,maar dit zou opgelost moeten zijn.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Verwijderd

Topicstarter
mrsar schreef op 26 april 2004 @ 11:07:
kijk eens of er bij de servers 255.255.255.255 bijstaat,dit zorgde paar versies terug voor dit probleem,maar dit zou opgelost moeten zijn.
nope staat er niet bij.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 10:53:
eDonkey is niet erg populair onder GoT'ers, ze gebruiken over het algemeen liever eMule. Kijk anders eens op het forum van eDonkey, misschien kunnen ze je daar verder helpen. Heb je dit probleem trouwens ook met de nieuweste versie van eDonkey? Misschien kan je op het eDonkey forum, een betaversie vinden waar dit probleem is opgelost.
Hmm eMule heb ik er ook op staan maar kan ik dan mijn downloads die ik bij eDonkey aan heb staan, verder downloaden met eMule ?
Pagina: 1