Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
K'heb het zelf ook gehad met een Live 1024 onder XP, maar het was na een reboot weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 13:47 ]
Verwijderd
Probeer eens een ander set.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 14:01 ]
Kom maar eens naar Return of the King 5.1DTS luisteren
Ik hoop dat het werk
MZZL
Zie ondertitel
Verwijderd
Nee dank je. Ik weet hoe hard jij het geluid kan zetten: dusdanig dat de grond bij de buren begint te trillen.Darkvater schreef op 24 april 2004 @ 16:04:
Aan me boxen ligt het zeker niet. Ik krijg het als ik gewoon via me boxen beluister, maar ook als ik het digitale signaal doorstuur naar mijn home-set. En de boxen daarvan zijn zeker goed.
Kom maar eens naar Return of the King 5.1DTS luisteren
Testdummy zullen we binnenkort testen of je het thuis ook hoort straks?
Wat ook nog kan, is bij apparaatbeheer en dan naar je geluidskaart, en dan je stuurproggie bijwerken, je weet het nooit. En voordat je dat doen, ff de cd van Soundblaster erin mikkeDarkvater schreef op 24 april 2004 @ 17:51:
Denman89, ja ik heb soundblaster, maar heb helemaal geen drivers geinstalleerd, aangezien dit niet nodig is. Maar ik zal nog zoeken in de settings.
Testdummy zullen we binnenkort testen of je het thuis ook hoort straks?
Zie ondertitel
Verwijderd
Meestal zijn daar een soort pré instellingen mee te maken.
Ik heb het zelfde gehad bij een normale ac97 geluidsdriver van Soundman.
Nadat ik die meuk had uitgezet was het probleem hier in ieder geval verholpen.
Dus werp daar eens een blik op , mischien dat je een of andere pre eq instelling hebt aanstaan.
volgens mij kan dat best helpen....
die stomme overbodig tools etc
Mijn mixer ziet er zo uit, volgens mij alles goed: