Hoi allemaal,
ik ben op zoek naar een laptop.
Eisen:
- DVD brander
- Wireless LAN
- 512-1024mb ram
Ik wil de laptop voornamelijk gaan gebruiken om mobiel mee te werken, waaronder gewoon simpel tekstverwerking en aangifte progjes. Geen zware progamma's voor mij dus, maar ik wil er wel een spelletje op kunnen spelen. Echter, niet in alle top resoluties etc...voornamelijk Civ conquest en SoF2 moeten er op kunnen draaien. Ik zoek dus een laptop voor mobiel gebruik en niet echt als desktop replacement....dus svp niet komen aanzetten met de dell Inspirion 9100 en consorte...hoewel 't mooie en goede laptops zijn...zijn deze te locht voor mij.
Heeft iemand tips:
Ik heb zitten denken aan de volgende 2:
Dell Inspirion 510M
IBM Thinkpad T serie
Heeft iemand tips...er hoeft geen rekening worden gehouden met een budget.
Groeten,
Rob
ps. Indien meer info nodig is...vraag dat svp
ik ben op zoek naar een laptop.
Eisen:
- DVD brander
- Wireless LAN
- 512-1024mb ram
Ik wil de laptop voornamelijk gaan gebruiken om mobiel mee te werken, waaronder gewoon simpel tekstverwerking en aangifte progjes. Geen zware progamma's voor mij dus, maar ik wil er wel een spelletje op kunnen spelen. Echter, niet in alle top resoluties etc...voornamelijk Civ conquest en SoF2 moeten er op kunnen draaien. Ik zoek dus een laptop voor mobiel gebruik en niet echt als desktop replacement....dus svp niet komen aanzetten met de dell Inspirion 9100 en consorte...hoewel 't mooie en goede laptops zijn...zijn deze te locht voor mij.
Heeft iemand tips:
Ik heb zitten denken aan de volgende 2:
Dell Inspirion 510M
IBM Thinkpad T serie
Heeft iemand tips...er hoeft geen rekening worden gehouden met een budget.
Groeten,
Rob
ps. Indien meer info nodig is...vraag dat svp
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 11:43 ]