Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Verwijderd
Weet je zeker dat het wel aan Apache/mysql en php ligt en niet aan de code die je opvraagd??ReZ1987 schreef op 24 april 2004 @ 11:28:
Tot zover heb ik het volgende al geprobeerd: Apache te downgraden naar 2.0.47 en PHP te downgraden naar 4.3.3, maar nog geen resultaat.![]()
Heeft iemand dezelfde problemen gehad, en heeft ie daar een oplossing voor gevonden?
Dat images niet helemaal goed of half weergegeven worden, lijkt me meer een probleem van de verbinding en dat ligt volgens mij niet aan Apache enzo..
De code die ik heb gebruikt, was precies dezelfde als voor de upgrade...Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 22:49:
[...]
Weet je zeker dat het wel aan Apache/mysql en php ligt en niet aan de code die je opvraagd??
Dat images niet helemaal goed of half weergegeven worden, lijkt me meer een probleem van de verbinding en dat ligt volgens mij niet aan Apache enzo..
Dus daar kan et volgens mij niet aan liggen
Je hebt de cache van IE al leeggemikt en ctrl-F5 geprobeerd?
AllangG33rt schreef op 25 april 2004 @ 19:33:
Je hebt de cache van IE al leeggemikt en ctrl-F5 geprobeerd?
Staat er iets ranzigs in de logs op het moment dat je de site met IE opvraagt of verschillen deze wezenlijk van als je het met firefox doet? Hebben anderen met IE het ook?
Het enige abnormale dat ik in de error.log kon vinden was:G33rt schreef op 25 april 2004 @ 19:53:
Staat er iets ranzigs in de logs op het moment dat je de site met IE opvraagt of verschillen deze wezenlijk van als je het met firefox doet? Hebben anderen met IE het ook?
code:
1
| [Sat Apr 24 19:20:18 2004] [warn] (OS 995)De I/O-bewerking is afgebroken vanwege het afsluiten van een thread of vanwege een opdracht van een toepassing. : winnt_accept: Asynchronous AcceptEx failed. |
Alleen heb ik geen enkel idee wat et inhoudt
Bij sommige mensen is het goed, maar bij de meesten doet ie nixHebben anderen met IE het ook?
Pagina: 1