Toon posts:

redelijk geprijsde audio voor in de auto.

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een week terug mijn eerste auto aangeschaft: een zwarte Alfa 33 1.7 QV. Hartstikkke geil wagentje, het enige wat ontbreekt is een lekker volumineuze audio installatie.

Er zitten twee goede speakers in de deuren, daar moeten nog twee speakers in de hoedenplank en een subwoofer bijkomen.

Ik ben echter een ontzettende leek op dit gebied. Kan iemand me vertellen wat goede spullen zijn voor een redelijke prijs en wat ik überhaupt allemaal nodig heb ?

Een radio + cd speler zit er al in overigens.

Ik draai vooral techno en andere 'bassistische' muziek in de auto. Misschien dat dat helpt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen !

Verwijderd

Hmm, hoeveel vermogen levert de radio? Ik heb zelf 4 speakers in de deuren (radio levert 2x 50watt) met een actieve pioneer 200 watt subwoofer in de kofferbak, en dat knalt!

Verwijderd

heej

heel leuk allemaal ik zou gewoon naan een winkel rijden en vragen om een beetje advies je moet wel ff kijken hoeveel pre outs je hebt op de radio en dan kun je gaan inkopen doen zlf heb ik een Volvo 340 :P :P en daar heb ik een 800w infinty woofer in liggen en achter speakers van JBL en voor speakers van JBL de woofer en achter speakers via de de versterker ook van JBL maar dat is dan ook echt kwalitiet ter waarde van ron de 1500 Euro :D maar je hoort het goed _/-\o_
ik heb dan 2 preouts op mijn JVC radio zitten bijde ingebruik ik weet niet waar je vandaan komt maar kijk eens voor de gein op http://www.remcocarstereo.nl

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wat heb je nodig:

een compo set vóór. Als je speakers in je deur goed en zwaar genoeg zijn, zou je alleen extra tweeters (bij je A stijl) kunnen plaatsen. (prijs: 80-150 euro)

Een vette sub: niet op bezuinigen; 12" of meer. (150-300 euro)