Heb nog 2*256MB EDO (DIMM formaat) over en vroeg me af wat dat nog opbrengt?
Het komt uit een Proliant 3000 en is dus Compaq geheugen.
Iemand?
Het komt uit een Proliant 3000 en is dus Compaq geheugen.
Iemand?
LOL is een begin!!!!!!!!!Op dinsdag 19 december 2000 00:41 schreef --ReapeR-- het volgende:
ik bied een geeltje
Verwijderd
Volgens de Compaq site niet maar dat moet ik ff checken. (ftp://ftp.compaq.com/pub/...qrg/proliant3000_5500.pdf)Op dinsdag 19 december 2000 01:04 schreef vosje het volgende:
is dit toevalig ook ECC ram ?
kun je wat duidelijkere specs geven
dan doe ik een realistisch bod
Houdoe
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
HAP, HAPOp dinsdag 19 december 2000 16:15 schreef The_Ghost het volgende:
EDO=SIMM of DIMM
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Je hebt voort de oude AT moederboarden ook DIMM edo ram. dit draait niet op een atx Moatherboard(pentium II etc.)Op dinsdag 19 december 2000 16:19 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
HAP, HAP
Vertel?
idd de Proliand 2500 en 3000 (P Pro) kwamen standaard met EDO dimm's. de upgade modules zijn vaak ECC dimm's (dus de oude kunnen de prullenbak in)Op dinsdag 19 december 2000 16:25 schreef Daimonet het volgende:
[..]
Je hebt voort de oude AT moederboarden ook DIMM edo ram. dit draait niet op een atx Moatherboard(pentium II etc.)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Volgens mij een upgrade set want er kan maar 512 in de server (PII300) met een processor en 1024 met 2 processoren.Op dinsdag 19 december 2000 16:18 schreef spook het volgende:
Is het orgineel geheugen van een Proliand 3000 P Pro of PII?.
of is het afkomstig van een upgrade set?
sorry, ookniet waar.... er bestaan ook 5 V DIMM's.....Op dinsdag 19 december 2000 19:10 schreef ecteinascidin het volgende:
Toewan, weet je zeker dat het een Dimm was? Een dimm draait per definitie op 3.3 V. Dus....
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'