Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6600/Siemens SX-1 of toch wachten op een nieuwe N-Gage

Pagina: 1
Acties:

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-11 20:13

djidee

Mr. Slungel

Topicstarter
Mijn 2 jarig abbo (T-Mobile 150 met Nokia 5510 (ja, die lompe bak met qwerty toetsenbord en mp3 speler :) ) is bijna afgelopen, tijd om eens te orienteren op nieuwe telefoons....

Ik wil graag een foon met camera, als het even kan een mp3 speler, en pop3 mail zou ook handig zijn.....

Gezocht bij diverse sites, ook wat het kost, hier op tweakers de ervaringen gelezen.... En er blijven 2, eigenlijk 3 telefoons over.

1. De Nokia 6600, Symbian OS, maar ja Nokia, hoor er veel over klagen, mijn 5510 deed het (totdat ik hem van een trap af liet vallen) erg goed... De 6600 is mooi, echter, de mp3 functie heeft ie nie, of het is mono geluid, las ik ergens... De prijs is heel aardig (wil eigenlijk mijn T-Mobile 150 wel houden).... Zal waarschijnlijk een euro of 80 moeten bijleggen (2 jaar verlengen)

2. De Siemens SX-1, ik lees hier veel lovende berichten over, ook Symbian OS... Echter, de toetsindeling is een beetje raar, maar went wel... (al zal ik mijn volledige toetsenbord wel missen :S ), echter, hij is in prijs veel duurder, zal een euro of 200 moeten bijleggen

of moet ik wachten op de opvolger van de N-Gage, kan me herrineren dat ik ergens iets las over dat ze bezig zijn met een opvolger... Kan ik me voorstellen, de 1e N-Gage zat vol foutjes, de game's gecracked, en echt handig was hij ook niet, maar toch, mp3 speler, pop3 mail en spellen voor een aardige prijs, alleen de camera ontbreekt er aan....

Heb nog even de tijd (juli), misschien komt er nog wat anders leuks en voor een mooie prijs op de markt, maar graag jullie advies/mening

"Mekker, blaat"

Verwijderd

djidee schreef op 24 april 2004 @ 01:41:
Mijn 2 jarig abbo (T-Mobile 150 met Nokia 5510 (ja, die lompe bak met qwerty toetsenbord en mp3 speler :) ) is bijna afgelopen, tijd om eens te orienteren op nieuwe telefoons....

Ik wil graag een foon met camera, als het even kan een mp3 speler, en pop3 mail zou ook handig zijn.....

Gezocht bij diverse sites, ook wat het kost, hier op tweakers de ervaringen gelezen.... En er blijven 2, eigenlijk 3 telefoons over.

1. De Nokia 6600, Symbian OS, maar ja Nokia, hoor er veel over klagen, mijn 5510 deed het (totdat ik hem van een trap af liet vallen) erg goed... De 6600 is mooi, echter, de mp3 functie heeft ie nie, of het is mono geluid, las ik ergens... De prijs is heel aardig (wil eigenlijk mijn T-Mobile 150 wel houden).... Zal waarschijnlijk een euro of 80 moeten bijleggen (2 jaar verlengen)

2. De Siemens SX-1, ik lees hier veel lovende berichten over, ook Symbian OS... Echter, de toetsindeling is een beetje raar, maar went wel... (al zal ik mijn volledige toetsenbord wel missen :S ), echter, hij is in prijs veel duurder, zal een euro of 200 moeten bijleggen

of moet ik wachten op de opvolger van de N-Gage, kan me herrineren dat ik ergens iets las over dat ze bezig zijn met een opvolger... Kan ik me voorstellen, de 1e N-Gage zat vol foutjes, de game's gecracked, en echt handig was hij ook niet, maar toch, mp3 speler, pop3 mail en spellen voor een aardige prijs, alleen de camera ontbreekt er aan....

Heb nog even de tijd (juli), misschien komt er nog wat anders leuks en voor een mooie prijs op de markt, maar graag jullie advies/mening
je wilt mp3, en het geluid uit de 6600 is mono en dat is dus niet mooi
sx1 heeft alle functies die je wilt! hij heeft zelfs een fm radio en geluid is stereo.
De nieuwe ngage is al voorgesteld (vorig week al) hij heet ngage QD, hier heb je een topic over: Nokia N-Gage QD

ngage qd heeft net als de 6600 mono geluid...

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 21:14
Als je niet te veel geld wilt uitgeven, dan zou ik gewoon een N-Gage los bij de TfT halen voor 99euro en een sim-only abo nemen bij bijv. www.belzaak.nl
Krijg je van hun: 22,5/2=11.25*24+47.60=317,60 ;)
Alleen het nadeel vind ik wel dat side-talking: ik vind het nogal moeilijk fietsen :+
En al wil je toch een SX1, dan moet je maar ff kijken op www.telecomvergelijker.nl , dan kan precies uitrekenen wat het goedkoopste voor jou is :)
Wachten op de nieuwe N-Gage zou ik zowieso niet doen, omdat deze minder functie's heeft en 200euro (heb ik ergens gelezen :?) gaat kosten :(
En de nokia 6600 :? Deze is toch ongeveer netzo duur als de SX1 :?

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-11 20:13

djidee

Mr. Slungel

Topicstarter
Volgens GSMWeb.nl en dan bij contract verlenging ben ik dan ongeveer 120 euro goedkoper uit met een 6600 dan een SX1 bij een 2 jaar verlenging van T-Mobile 150. Vind trouwens die SX1 wel veel mooier :) Zag ook nog SE P800 en P900 serie... maar nee, toch maar niet...
Ook een tip was de Orange SPV, maar wil denk ik mn T-Mobile 150 abbo houden, mn sms bundeltje, en doe er dan een gprs bundel bovenop... Wat ben je kwijt aan data met alleen wat mailen?? (niet veel groot spul etc)

*edit, SX-1 ook FM, hmz, ook handig (heeft mn 5510 ook), damn... Difficult... Motorola V600 is ook nice, maar dan moet je apart nog weer mp3 speler aan hangen.....

[ Voor 15% gewijzigd door djidee op 24-04-2004 18:00 ]

"Mekker, blaat"