Ik probeer het weer te parsen vanaf de knmi site.
Echter er staat een stukje javascript in wat er voor zorgt dat de pagina geredirect wordt naar zichzelf alleen dan in het orginele frame.
Door dit stukje code:
Om de informatie te krijgen gebruik ik deze code
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd.
• Zoals hierboven direct weergeven,
• Meteen wegschrijven naar een bestand (niet weergeven)
• Meteen de gewenste info parsen
Maar het heeft allemaal geen effect Zodra de pagina een deel geladen is springt hij weg. (Voor dat de informatie komt die ik wil hebben
Heeft iemand een hint hoe ik dat stukje javascript kan omzijlen zodat ik de informatie wel kan krijgen?
Echter er staat een stukje javascript in wat er voor zorgt dat de pagina geredirect wordt naar zichzelf alleen dan in het orginele frame.
Door dit stukje code:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <!-- cloaking function framecheck() { var us = 1; var thisframe=""; if (self.name != "knmi-weer-main") us = 0; if (us == 0) { thisurl = this.location.href; thisindex = thisurl.lastIndexOf ("/")+1; thisframe = thisurl.substring(thisindex,thisurl.length); top.location.href = '/voorl/weer/reindex.html?'+thisframe;} } // decloaking --> </script> |
Om de informatie te krijgen gebruik ik deze code
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| $file="http://www.knmi.nl/voorl/weer/aktueel.html"; fetchPage($file); [..] function fetchPage($file) { $fp = fopen ($file,"r"); $a = fread($fp,999999); fclose($fp); echo $a; } |
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd.
• Zoals hierboven direct weergeven,
• Meteen wegschrijven naar een bestand (niet weergeven)
• Meteen de gewenste info parsen
Maar het heeft allemaal geen effect Zodra de pagina een deel geladen is springt hij weg. (Voor dat de informatie komt die ik wil hebben
Heeft iemand een hint hoe ik dat stukje javascript kan omzijlen zodat ik de informatie wel kan krijgen?